Mitä alkottomia siidereitä/lonkeroita on olemassa?

Stowford Press LA (low alcoholic) on todella hyvänmakuinen omenasiideri, maistuu ihan oikealta siideriltä. Tilavuusprosentteja siinä taitaa olla 1.

Ne Kopparbergin alkoholittomat on ihan kamalia, maistuvat vain esanssilitkuilta, ennemmin kannattaa juoda vaikka ihan limpparia tai mehua. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni! :ashamed:
 
Mä myös suosittelen tota Stowford Pressin 1% siideriä. On aivan ihanaa, hyvin omenaista. Tuon ongelma on saatavuus. Tavan kaupoista en ole löytänyt (vaikka joissakin pitäisi olla), saati sitten ravintoloista (paitsi Lahden Teerenpelissä on valikoimissa). Eilen löysin Alkosta tota siideriä. Ja tottakai ostin. Oli muuten hupaisaa katsella ihmisiä kun tulin alkosta kolme pulloa siideriä käsissä...enhän tietenkään tajunnut ostaa pussia niille.

Kopparbergin alkoholittomista ainoa jota pystyin juomaan (ei liian makeaa/esenssista) on uusin maku eli karpalo. Omena ja päärynä ovat liian makeita.

Lonkeroa löytyy mietoina, 2,6%. Niitä en ole juonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Colden capilla on tölkkisiideriä, jossa alkoholia 0%! Meillä lapset haluaa toisinaan "sidukkaa" :LOL: Ihan maistuvaa itellekin :p
Mies kans toi mulle tölkin tota siideriä, oiskohan ollu päärynää. Lapset kans halus maistaa ja tykkäsivät. Ihan ok-makuista oli vaikken siideristä kauheesti tykkääkään.

Lonkeroa ei löytynyt viime raskauden aikana 0% mistään, kysyin alkostakin eikä sielläkään tiedetty. Se laitilan virvoitusjuomatehtaan La Rita, greippilimu, on aika hyvää. Sitä olen välil saunajuomaks ostanu.
 
Stowford Press LA on kyllä hyvä vaihtoehto saunasiideriksi, sitä en ole nähnyt muualla myynnissä kuin Alkossa. Vaikka olen kuivien siidereiden ystävä ihan juotavaa on myös nuo limppasiideri eli Golden capin ja Kopparsbergin alkoholittomat eli karpalo ja omena, päärynäsiideit ovat aina liian makeita ja varsinkin jos sisältävät alkoholia, lightsiidereistä puhumattakaan.

Alkoholittomat viinit ovat kyllä kuin mehua eli ne jätän kyllä suosiolla väliiin. Alkoholittomat kuohuviinit sen sijaan ovat hyviä; ihan ruokakaupasta saatava saksalainen ja Alkon alkoholiton Elyse.

Tässä raskaudessa olen juonut myös alkoholitonta Nikolai-olutta, joka on kyllä ihmeen hyvää, yleensä en oluesta pidä.

Lonkerosta puheenollen. Nyt on myynnissä myös alkoholitonta lonkeroa lightversiona, 1½l pulloissa, ihan juotavaa sekin. Ihan ruokakaupasta tuota saa.
 
Stowford Press LA on kyllä hyvä vaihtoehto saunasiideriksi, sitä en ole nähnyt muualla myynnissä kuin Alkossa. Vaikka olen kuivien siidereiden ystävä ihan juotavaa on myös nuo limppasiideri eli Golden capin ja Kopparsbergin alkoholittomat eli karpalo ja omena, päärynäsiideit ovat aina liian makeita ja varsinkin jos sisältävät alkoholia, lightsiidereistä puhumattakaan.

Alkoholittomat viinit ovat kyllä kuin mehua eli ne jätän kyllä suosiolla väliiin. Alkoholittomat kuohuviinit sen sijaan ovat hyviä; ihan ruokakaupasta saatava saksalainen ja Alkon alkoholiton Elyse.

Tässä raskaudessa olen juonut myös alkoholitonta Nikolai-olutta, joka on kyllä ihmeen hyvää, yleensä en oluesta pidä.

Lonkerosta puheenollen. Nyt on myynnissä myös alkoholitonta lonkeroa lightversiona, 1½l pulloissa, ihan juotavaa sekin. Ihan ruokakaupasta tuota saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja annukaiju:
En oo huomannukkaan sitä kaupassa (en oo kyllä tainnu katsellakaan), oon käyny aina hakeen Alkosta... hyvä tietää!
Meillä ei tuota Alkossa olekaan, ainoastaan Elyseetä, joka on kyllä vielä parempaa.

Toivottavasti kyse on samasta kuoharista, mutta muistaakseni paikallisesta S-markeista ostamani oli juuri tuon nimistä, etiketti on musta, toivottavasti en muista väärin.
 

Yhteistyössä