Mitä ajatuksia sinussa herättäisi jos näkisit lapsesi päiväkodin työntekijä tuiterissa keskellä kirkasta päivää?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Down siftaaja kotiäiti
[QUOTE="vieras";27128481]Näin kävi minulle tänään ja karvat nousi pystyyn.
Aivan tuiterissa (ainakin toivottavasti vain tuiterissa) kaupan kassalla, ostoksina alkoa ja roiskeläppä pitsaa. Seuraavan suuntana oli alko.
Ja kello oli kymmenen-puoli yksitoista.

Minussa tämä herätti todella suurta inhotusta ja heräsi kysymys millaisia ihmisiä päiväkotiin oikein pääseekään töihin??
Ja minne tai mistä minä voisin tästä asiasta tiedustella??
Tämä kyseinen henkilö on vielä isomman lapsemme ryhmässä.
Tälläinen henkilökö hoitaa toisten lapsia??[/QUOTE]

On ihan jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee. Tiedätkö että tämä samainen henkilö myös voi masturboida, käydä paskalla ja harrastaa sexuaalisessa mielessä pissi ja kakkaleikkejä? :)

Ei siis haittaa jos olisi kotona ollu änkyräkännissä? Mutta että satuit näkemään, aiheutti sulle tollasen tunteen?

Se että onko se moraalisesti oikein että "opetustehtävissä" oleva näkyy julkisivussa juopuneena - en tiedä, mutta mikään laki sitä ei ainakaan kiellä.
 
"hmmm"
[QUOTE="aloittaja";27128680]Asiahan olisi siis aivan eri jos olisi ollut ilta. Mutta kun oli aamu, niin minusta se on jotenkin todella outoa, että aamulla siihen aikaan ollaan pellit seis alkoa ostamassa ja mennään hakemaan vielä vahvempia alkosta.
Ja siis näytti aivan sille ettei tiennyt onko yö- päivä -vai aamu.[/QUOTE]

jostain syystä suomessa on tuomittavampaa juoda päivällä. miksi?
 
tota
[QUOTE="Jeera";27128837]Oliko varmasti humalassa? Yleensä humalaisille ei myydä olutta tai viinaa.[/QUOTE]

siis humalaisille kyllä myydään :( vaikka ei saisi.
Yksikään ravintola ei tekis voittoa jos myisivät pelkästään selville.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27128766]Mitäs ap itse alkossa teki kun tiedät mitä hän sieltä osti? Eikä tainnut täti kovinkaan kännissä olla jos hänelle alkoholia myytiin.[/QUOTE]

Olin kaupan kassalla. Iso marketti. Ja kassalta suora näköyhteys alkoon.
 
Mitä ilmeisemmin tämä kyseinen työntekijä oli vapaalla. Joten se mitä hän tekee vapaa-ajallaan on hänen oma asiansa.

Tulipahan vaan mieleen yksi tuttu pappi, joka joskus kertoi. Ettei voi/kehtaa esim. saunaolutta ostaa pienen kylän kaupalta. Kun kaikki katsoo vinoon. Vaikka hän saa vapaalla juoda jos siltä tuntuu. Se ei hänestä tee yhtään huonompaa työssään. Eiköhän tämä sama koske myös tätä kyseistä työntekijää.
 
nooo
Periaatteessa ookoo, mitä kukin lain puitteissa omalla ajalla tekee. Kuitenkin jos ihminen on aamupäivästä kamalassa kännissä kaljan ostossa, niin vähän deeku fiilis siitä tulee.
Mut jos hoitaa muksut ok, eikä ole kännissä/krapulassa/a-sosiaalisen oloisena töissä, niin asia ei kuulune mulle.
 
"vieras"
Vapaa ajallaan hän voi tehdä mitä haluaa, pidin kyllä aika huonona ja vastuuttomana sitä kun kokoomuksen dustaja horisi kännissä eduskunatasalissa. :( [video=youtube;SLyvNz_BG9o]http://www.youtube.com/watch?v=SLyvNz_BG9o[/video]
 
No kyllä ihmettelisin aika paljon, mutta pääasia kumminkin ettei työpaikallaan ole kännissä. Kyllä vapaa-ajalla saa tehdä mitä tykkää, päiväkodin täditkin. Ihmettelen tosin kaikkia ihmisiä, jotka on umpikännissä tuohon aikaan aamulla.
 
"carelia"
Korkeentaan ilmoittasin poliisille, että ko.kaupassa myydään alkoholituotteita selvästi päihtyneelle henkilölle. En nyt erityisen fixuna pidä ihmistä joka ennen puoltapäivää on selkeästi päissään kaupoilla.
 
"vieras"
Hilpeitä ajatuksia herättäisi. Alkaisi varmaan naurattaa. Samapa mulle mitä kukin vapaalla tekee, kunhan ei tee mitään sairasta. Jokainen tarvii joskus nollausta, ja ehkä hän halusi aloittaa aikaisin että ei mee koko seuraava päivä hukkaan.
 
Hei sillonkun mun lapsi oli vielä hoidossa (nyt kotona, koska saatiin pikku sisarus), niin hoitajia oli humalassa mun töissä :) (joo olin paikallisessa duunissa) Eikä mulla ollut ongelmaa asian kanssa, niinkuin mullakin heillä on vapaata ja tekeevät sillon miten haluaavat..

Oli tosin yksi poikkeustapaus (uusi hoitaja) tapasin hänet töissäni, (kumpikaan ei ollut vielä tavannut toisiaan hoidossa) jolloin hän oli siinä kunnossa ettei hänelle voinut anniskella. Tämän kuultuaan hän haukkui minut pystyyn (ammattitaidoton huor..). Noh voitte kuvitella molempien ilmeen kun eräänä aamuna hän on ottamassa lapseni vastaan hoidossa..

Ei minulla ollut oikeutta/ edes tarvitta asiasta mennä valittamaan. Oli ko. henkilö kuitenkin noloissaan ja pahoitteli asiaa jälkikäteen..
 
"sini"
[QUOTE="vieras";27129679]Hilpeitä ajatuksia herättäisi. Alkaisi varmaan naurattaa. Samapa mulle mitä kukin vapaalla tekee, kunhan ei tee mitään sairasta. Jokainen tarvii joskus nollausta, ja ehkä hän halusi aloittaa aikaisin että ei mee koko seuraava päivä hukkaan.[/QUOTE]

Aika samoin ajattelisin, hymyilisin varmasti itsekseni. Ja todellakin soisin hoitajalle sen vapaapäivänä.

Ja tosiaan itsekin tykkään ns. päiväkänneistä ja sitten ajoissa nukkumaan. Ei mene seuraava päivä sitten krapulassa. En oikein ymmärrä tätä nykyajan "juhlimiskulttuuria" kun viihteelle lähdetään vasta klo 23-24 ja kotiin tullaan aamu viideltä..
 
Down siftaaja kotiäiti
[QUOTE="vieras";27129454]Vapaa ajallaan hän voi tehdä mitä haluaa, pidin kyllä aika huonona ja vastuuttomana sitä kun kokoomuksen dustaja horisi kännissä eduskunatasalissa. :( [video=youtube;SLyvNz_BG9o]http://www.youtube.com/watch?v=SLyvNz_BG9o[/video][/QUOTE]

Ei hele-vatta, miten multa on jääny näkemättä toi :D
Ja tekstaria pukkaa "joko she shatanan ishtunto on ohi?, tuo tullesshas muutama mäyrish"
 

Yhteistyössä