Mitä ajatuksia Fouganthinen (ex-Valjakkala) vaimon haastattelu herätti?

  • Viestiketjun aloittaja katsoja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on vahva epäilys siitä, että Valjakkalasta kuullaan vielä eikä se ole mitään positiivista. Ja käytän hänestä sitä oikiaa nimeä enkä mitään keksittyä pellenimeä.
Ihan vaimonsa sukunimen otti, samalla tavalla kuin suuri osa suomalaisista ottaa avioituessaan puolisonsa sukunimen.
Tuolla nimellä se on ollut jo vuodesta 2000, kauan ennen nykyisen siippansa tapaamista.
Nikita oli naimisissa Susie Fouganthinen kanssa, jonka kanssa avioituessaan otti vaimonsa nimen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
No kai sitä saa etunimensäkin muuttaa. Aika moni tekee niinkin kun kyllästyy jossain vaiheessa alkuperäiseen nimeensä.
Kovasti on kyllästyväistä sorttia...
Valjakkalan käyttämät nimet

* Juha Veikko Valjakkala (1965-1994)
* Aslak Valdemar Ahonen (1994-1997)
* Aslak Valdemar Valjakkala (1997-1998)
* Nikita Joakim Valjakkala (1998-2000)
* Nikita Joakim Fouganthine (2000-)

wikipedia.org
 
pelle
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on vahva epäilys siitä, että Valjakkalasta kuullaan vielä eikä se ole mitään positiivista. Ja käytän hänestä sitä oikiaa nimeä enkä mitään keksittyä pellenimeä.
Ihan vaimonsa sukunimen otti, samalla tavalla kuin suuri osa suomalaisista ottaa avioituessaan puolisonsa sukunimen.
Eiks se muuttanu myös etunimensä?Ottaako monetkin miehet avioituessaan uuden etunimen.
No kai sitä saa etunimensäkin muuttaa. Aika moni tekee niinkin kun kyllästyy jossain vaiheessa alkuperäiseen nimeensä.
Tai alkuperäiseen itseensä.Tai siihen mistä ihmiset nimen perusteella sut tunnistaa.
 
pelle
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
No kai sitä saa etunimensäkin muuttaa. Aika moni tekee niinkin kun kyllästyy jossain vaiheessa alkuperäiseen nimeensä.
Kovasti on kyllästyväistä sorttia...
Valjakkalan käyttämät nimet

* Juha Veikko Valjakkala (1965-1994)
* Aslak Valdemar Ahonen (1994-1997)
* Aslak Valdemar Valjakkala (1997-1998)
* Nikita Joakim Valjakkala (1998-2000)
* Nikita Joakim Fouganthine (2000-)

wikipedia.org
Älä se on ihan normaalia.Kyllä Limonia tietää kun se ei katso ole harmaa kuten me.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
No kai sitä saa etunimensäkin muuttaa. Aika moni tekee niinkin kun kyllästyy jossain vaiheessa alkuperäiseen nimeensä.
Juha Veikko Valjakkala, eiku Aslak Valdemar Ahonen, eiku Aslak Valdemar Valjakkala, eiku Nikita Joakim Valjakkala, eiku Nikita Joakim Foughantine tuntuu vaan kyllästyneen nimeensä aika montakin kertaa :snotty:

Mutta nimenmuutos ei ole rikos, eli ei sinänsä liity asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on vahva epäilys siitä, että Valjakkalasta kuullaan vielä eikä se ole mitään positiivista. Ja käytän hänestä sitä oikiaa nimeä enkä mitään keksittyä pellenimeä.
Mä luulen kans :/Ja jos se olisi "ryhdistäytynyt" kaltereiden takana, miksi olisi niin useasti yrittänyt pakoon?
Niin ja miksi helvetissä lähtenyt vapauteen Ruottiin viittava paita ja lippis päällä??? Mikä saatanan logiikka siinä oli???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on vahva epäilys siitä, että Valjakkalasta kuullaan vielä eikä se ole mitään positiivista. Ja käytän hänestä sitä oikiaa nimeä enkä mitään keksittyä pellenimeä.
Mä luulen kans :/Ja jos se olisi "ryhdistäytynyt" kaltereiden takana, miksi olisi niin useasti yrittänyt pakoon?
Niin ja miksi helvetissä lähtenyt vapauteen Ruottiin viittava paita ja lippis päällä??? Mikä saatanan logiikka siinä oli???
haluaa ärsyttää... kerjää verta nenästään? Voi taivas minkä miehen vapauteen päästivät :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
No kai sitä saa etunimensäkin muuttaa. Aika moni tekee niinkin kun kyllästyy jossain vaiheessa alkuperäiseen nimeensä.
Kovasti on kyllästyväistä sorttia...
Valjakkalan käyttämät nimet

* Juha Veikko Valjakkala (1965-1994)
* Aslak Valdemar Ahonen (1994-1997)
* Aslak Valdemar Valjakkala (1997-1998)
* Nikita Joakim Valjakkala (1998-2000)
* Nikita Joakim Fouganthine (2000-)

wikipedia.org
Niinpä. :whistle: :whistle:

 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
En ole sukua enkä linnakundin vaimoke. Nikita on nyt tuomionsa kärsinyt, annetaan hänelle mahdollisuus näyttää onko muuttunut eikä tuomita heti.
Niin mutta minkä uhalla.Sen että tappaa taas,mutta ompa sitten ainaki näyttänyt et pystykö oleen kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
En ole sukua enkä linnakundin vaimoke. Nikita on nyt tuomionsa kärsinyt, annetaan hänelle mahdollisuus näyttää onko muuttunut eikä tuomita heti.
Eikös se saanut tässä jokin aika sitten mahdollisuuden, jonka sössi samantien? :/

No, toivotaan parasta...pelätään pahinta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
En ole sukua enkä linnakundin vaimoke. Nikita on nyt tuomionsa kärsinyt, annetaan hänelle mahdollisuus näyttää onko muuttunut eikä tuomita heti.
Koskeeko tämä mielipiteesi myös vankilasta vapautuneita pedofiileja ja muita raiskaajia?

 
itselläni jo 15menossa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ootko sä Limonia joku vankilakundin vaimoke, vai sukua Valjakkala-Ahonen-Foughantinelle, vai miksi tämä ihannointi ja puolustelu? :snotty:
Ihan normi Suomalainen,joka vaihtaa nimensä ainakin 10 kertaa elämänsä aikaan.Sellaisia me kaikki olemme,niinhän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
En ole sukua enkä linnakundin vaimoke. Nikita on nyt tuomionsa kärsinyt, annetaan hänelle mahdollisuus näyttää onko muuttunut eikä tuomita heti.
Suomeen TODELLINEN elinkautinen eli loppuelämä vankilassa eikä missään sellaisessa vankilassa jossa on kaikkia mukavuuksia enemmän kuin normi-ihmisillä.

Jos tappaa toisen, niin ei ansaitse mitään sääliä missään vaiheessa elämää.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ootko sä Limonia joku vankilakundin vaimoke, vai sukua Valjakkala-Ahonen-Foughantinelle, vai miksi tämä ihannointi ja puolustelu? :snotty:
Aasin silta... Sori OT
Mä tykkään susta tällä palstalla, myös tämän jälkeen vaikket ollenkaan ymmärräkään mun ajatusmaailmaani tässä asiassa.
Mä en uskalla ikinä mustana sanoa tällaista, sen pelossa että mulle tärkeät ja "tärkeät" ihmiset hylkää. Sen vuoksi sanoin jo aiemmin että kärsin IRL mielipiteideni vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Suomeen TODELLINEN elinkautinen eli loppuelämä vankilassa eikä missään sellaisessa vankilassa jossa on kaikkia mukavuuksia enemmän kuin normi-ihmisillä.

Jos tappaa toisen, niin ei ansaitse mitään sääliä missään vaiheessa elämää.
Mun mielestä me voitaisiin tässä asiassa ottaa oppia Yhdysvalloista. Siellä on sentään kunnon rangaistukset, tyyliin 4 elinkautista peräkkäin kärsittynä vailla mahdollisuutta ehdonalaiseen.

Täällä tapat vaikka viisi ihmistä pari-kolmekymppisenä ja vapaudut vielä työikäisenä ja -kykyisenä. Ihan perseestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Suomeen TODELLINEN elinkautinen eli loppuelämä vankilassa eikä missään sellaisessa vankilassa jossa on kaikkia mukavuuksia enemmän kuin normi-ihmisillä.

Jos tappaa toisen, niin ei ansaitse mitään sääliä missään vaiheessa elämää.
Mun mielestä me voitaisiin tässä asiassa ottaa oppia Yhdysvalloista. Siellä on sentään kunnon rangaistukset, tyyliin 4 elinkautista peräkkäin kärsittynä vailla mahdollisuutta ehdonalaiseen.

Täällä tapat vaikka viisi ihmistä pari-kolmekymppisenä ja vapaudut vielä työikäisenä ja -kykyisenä. Ihan perseestä.
Mutta kuolemantuomio on väärin, siitä ei kannata ottaa jenkkilästä mallia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
En ole sukua enkä linnakundin vaimoke. Nikita on nyt tuomionsa kärsinyt, annetaan hänelle mahdollisuus näyttää onko muuttunut eikä tuomita heti.
Koskeeko tämä mielipiteesi myös vankilasta vapautuneita pedofiileja ja muita raiskaajia?
Pedofiilit ovat hiukan eri asia, monissa tutkimuksissakin on todettu että esim. hoito ei useinkaan auta heitä. En siis mitenkään hyväksy pedofiilien toimintaa. Mielestäni tuomiot on muutenkin täällä lyhyitä ja monihan uusii tekonsa heti. Mutta jos pedofiili vapautuu niin täytyy vain toivoa että pysyy kaidalla tiellä ja vältellä parhaansa mukaan.

 

Yhteistyössä