Mitä ajattelisit miehestä? Kertooko tämä jostakin?

• Viestiketjun aloittaja Heppo
  • Ensimmäinen viesti
Heppo
Olen tapaillut yhtä miestä jonkin aikaa. Me ollaan tavattu siis ihan muualla, kuin missään deittipalstalla.
Mulla on joskus ollut deittiprofiili ja en ole käynyt sielä ikuisuuteen. Eilen päätin kävästä katsomassa. Mulla ei ole siellä kuvaa ja mua ei profiilin perusteella voi tunnistaa.
Mulle oli tullut flirtti ja kappas... tältä tapailemaltani mieheltä. Mies ei tajua siis, että se olen mä. Se on ok, miehellä saa olla profiili ja me ei seurustella tms, joten homma ok. Flirttikin oli tullut jo kuukausi sitten ja mies ollut käynyt deitissään muutamaan päivään.

Ongelma: Mies ilmoittaa profiilissa pituudekseen 176-180cm. No oikeasti mies ei ole mua paljon pitempi. Mä olen 169cm ja mä sanoisin, että mies on 173-174cm. Mies ilmoittaa, myös vartalotyypikseen urheilullinen. No ei kyllä ole. Mies on normaalipainoinen kyllä ja varmasti liikuntaa harrastaa, mutta on kyllä ihan perus nelikymppisen kroppa. Pieni massu löytyy, ei mitenkään lihaksikas tms. Siis mulle riittävä, mutta ei kyllä tod. mikään urheilullinen.. Mä olisin valinnut sieltä hänenä sen keskiverto.

Mä en meinannut tunnistaa miestä profiilikuvista. Ne ovat varmaan ainakin 5v vanhoja. Siis vaikka tapailen miestä, niin mun piti oikeasti aikani tuijotella niitä profiilikuvia, että varmistuin kyseessä olevan sama mies.
Onhan niissä yhtäläisyyksiä mieheen näin, kun tunnen hänet. Jos kuitenkin en tuntisi ja pelkkien kuvien perusteella pitäisi mies etsiä jostakin, niin en kyllä oikeasti osaisi yhdistää.

Mulle tuli vähän turn off fiilis tästä. Mitä kertoo mielestänne miehestä? Mun silmiini se deittiprofiili ei ole todenmukainen.

Heppo
Oli kyllä todella suuri turf off..

Mä itse ennemmin vähättelen itseäni. Olen ennemmin positiivinen yllätys. Tavatessahan se totuus valkenee joka tapauksessa. Olen nipin napin normaalipainoinen, mutta valitsin itse esim. mieluummin sen "sopivan pehmeä", kuin keskiverto yms.

Mulla tuli miehen profiilista mieleen jostain syystä sellainen, että on jotenkin naistenmies? En tiedä miksi. Toisaalta myös, mikä "urpo"... kyllähän se totuus valkenee, kun naisen tapaa?!

Yhteistyössä