onkohan meillä sama kaveriPuutos tulisi ekana mieleen.
Itselläni on yksi neljänkympin kieppeillä oleva varattu kaveri fb:ssä joka tuntuu etsivän fb:stä kaikki vähäpukeiset naiset ja pyytävän niitä kaveriksi tai vähintään jakavan heidän kuviaan.
Vielä enemmän yököttää jops sillä on vaimo joka juuri synnyttänyt. Ääliö mies.Yöks!
Vielä enemmän yököttää jops sillä on vaimo joka juuri synnyttänyt. Ääliö mies.
Hieman kyllä olen miettinyt sen ÄO:ta kun aikanaan otin FB-kaveriksi, mutta kun tunnen tapauksen niin ei sitä oikeasti tarvinnut niin paljoa miettiäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27362088:onkohan meillä sama kaveri
siltä on ihmiset kysynytkin, mut tyyppi ei vastaa siihen mitään...Tarkemmin ajatellen, saattaisin kysäistä siltä, että mitä se arvelee, miltä juuri synnyttäneestä vaimosta tuntuu tuollaiset kuvat.
no tää tyyppi on ehkä hiukan yksinkertainen, mut silti, rajansa kaikella...Hieman kyllä olen miettinyt sen ÄO:ta kun aikanaan otin FB-kaveriksi, mutta kun tunnen tapauksen niin ei sitä oikeasti tarvinnut niin paljoa miettiä
voi olla parempi niin, saattaisi vielä typerämpi kuva tulla jos yrittäisi jotain viisasta vastataAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;27362108:siltä on ihmiset kysynytkin, mut tyyppi ei vastaa siihen mitään...
Tommonen voi olla vaikka serkku. Tai joku, jota itse säälii eikä siksi halua poistaa. Tai joku kaverin mies, jota ei sitten viitsi poistaa niin ei tule kyselyitä.Eniten ihmettelen miten jollakulla edes on tuollaista kaveria fb:ssä. Vai onko tapana haalia kuka vain kaveriksi pyytää? Vaikeaa uskoa, että mies olis aijemmin ollut ok ja nyt vasta muuttunut...
mut jos se on tosielämässä kaveri ja muuten ihan ok tyyppi.Eniten ihmettelen miten jollakulla edes on tuollaista kaveria fb:ssä. Vai onko tapana haalia kuka vain kaveriksi pyytää? Vaikeaa uskoa, että mies olis aijemmin ollut ok ja nyt vasta muuttunut...