Mitä ajattelisit jos näkisit äidin ja pienen lapsen kävelemässä tähän aikaan yöllä ulkona?

  • Viestiketjun aloittaja Se äiti
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Kivasti ajateltu! Monet varmaan miettivät miksi ovat noin myöhään ulkona tai eikö kotiin uskalla mennä tai pitikö sieltä lähteä keskellä yötä ym. Olin viettämässä kaverilla iltaa ja meni myöhään ja päätin kävellä kotiin yöksi jäämisen sijaan, mutta hauska tietää että joku toivoisi matkan olevan lyhyt ja turvallinen :)
 
Saattaisin miettiä, että missähän ovat olleet niinkuin saatan miettiä kenestä tahansa jos on tarpeeksi tylsää kuten yöllä usein on. :D

Mun vanhemmat oli usein myöhään yöhön kyläilemässä, joten tultiin myös myöhään kotiin. Ja kai autottomatkin ihmiset saattavat harrastaa yöhön venyviä kyläreissuja, eli ihmiset näkee kun ne esim kävelee yöllä kotiinsa vaikkapa *hui kauhistus* pienen lapsen kanssa! :D

Mä tässä taannoin kävelin yhden jälkeen yöllä vaunujen kanssa kotiin ja tuli kyllä mieleen, että mitähän muut kulkijat ajattelevat.. :D
 
"Sirkkeli"
No jos lapsi olisi vauva, niin ajattelisin varmaan, että pienellä on jotain ongelmia nukkumisen kanssa. Ja vaunuissa ikäänkuin sais hänet rauhottumaan. Muuten ajattelisin varmaan jostain tuloa ja kotiinpaluuta.
 
Mä miettisin kans sitä, että vauva varmaan nukahtaa parhaiten vaunuihin ja toivoisin hyviä yöunia äidillekiin.
Kyllä mä monesti yritin esikoisen kohdalla itsekin vauvaa nukuttaa vaunuissa mutta en uskaltanut yöllä ulos, vaan rullailin ihan sisätiloissa.
 

Yhteistyössä