Mitä ajattelet naisesta, jolla 26v iässä 4 lasta 3:lle miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja "mites"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26811553]Tunnen erään nuoren naisen jolla tilanne on juurikin tämä.Mukava,tasapainoinen, lapsiaan rakastava ja heistä hyvin huolehtiva ihminen.Sattunut vain käymään vähän huonompi tuuri miesten kanssa.Nykyisin viettänyt jo useamman vuoden ihan normi perhe-elämää kihlattunsa(kuopuksen isä) kanssa.[/QUOTE]
En minä ainakaan ajattelisi, etteikö tällainen nainen voisi olla oikein mukava ja ihana äiti. Ainakin luulisi, että niitä lapsia on haluttu. Sitä minä silti ihmettelisin, että onko se ollut pakko heti alkaa hommaamaan uutta lasta kun on sen uuden miehen löytänyt. Ei tuossa nimittäin kovin montaa vuotta olla oltu kenenkään kanssa yhdessä.

Mutta elämä on, en minä mitään tuomitsisi, voisi hyvin olla vaikka läheinen ystäväni. Neuvoisin kyllä että ei heti tekisi lisää :vampire:.
 
"vieras"
No eipä noilla tiedoilla voi vielä älyttömästi mitään johtopäätöksiä vetää. Jos on saanut 16-vuotiaana kaksoset poikaystävälle joka jätti heti kun kuuli (vahinko)raskaudesta, niin eihän sen jälkeen ole tullut kymmenen vuoden sisään kuin kaksi lasta ja ollut kaksi eri miestä, mikä nyt ei kuulosta NIIIIN pahalle...

Mutta tietysti ensimmäisenä kyllä oletan, ettei nainen ole ihan älyttömän keskivertoa erilaisempaa elämää elänyt, ja on siis esim. aloittanut lasten tekemisen vasta parikymppisenä, saanut yhden lapsen kerrallaan jne. niin käy kyllä mielessä, ettei hän a) osaa huolehtia ehkäisystä tai b) ole kiinnostunut rakentamaan pysyvää parisuhdetta ja tutustumaan kumppaneihinsa ennen lasten hankkimista, ja molemmat vaihtoehdot antavat ihmisestä jokseenkin tyhmän kuvan.
 
mjuu
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26811504:
En tuomitse esim: ensimmäinen nuorena joko "vahingossa" tai ajattelemattomuutta. Toisen kohdalla esim mies on täysi mulkku. Kolmas ja neljäs, mies jättää hetken jälkeen kyllästyttyään perhe-elämään..

Eli ei kerro välttämättä mitään naisesta, se riippuu niin tilanteesta.. Mulle kelpaisi nainen vaikka 5 lapsen kanssa jos on mukava ja valmis loppuelämän parisuhteeseen :)

T: sinkkumies
Voihan se noinkin olla, mutta kyllä mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että naisella on joko pakonomainen tarve olla parisuhteessa ja "sinetöidä" jokainen suhde yhteisellä lapsella, tai hän ei ole tajunnut käyttää ehkäisyä irtosuhteissa.
Elämäntehtävänä lisääntyminen?
 
"vieras"
jos olissi 4 lasta 2 eri miehen kanssa niin voisin vielä ymmärtää. Mutta kolmen eri miehen... todennäköisesti ajattelisin, että ei oo ihan kaikki kupit tytöllä kaapissa. Jossain heittää ja pahasti, luulisin sen verran lasten hyvinvointi kiinnostavan, ettei ihan kenen tahansa kanssa ala hetken mielijohteesta lisääntymään. Itsehän tiedän yhden tälläisen tyypin, eikä ole ihan kauniit mun ajatukset hänestä. Eriasia tietty jos joku näistä miehistä on kuollut tai raiskannut tms. Silloin asian voi vielä ymmärtää (silti vaikeaa kun ikää noin vähän)
 
"vieras"
1) On vastaan aborttia,oli tilanne mikä hyvänsä
2) Teininä hölmöiltyä humalassa (unohtunut ehkäsy) eka raskaus
3) Lapsen kasvettua alkanut elämään nuoruutta uudelleen.Tullut täysi ikäiseksi mennyt baariin ja kotimatkalla raiskattu. toka raskaus
4) Aikaa hiukan kulunut,löytänyt miehen joka luvannut hänelle paremman elämän ja ettei koskaan jätä häntä yksin. Antanut luottamuksen pitkästä aikaa kyseiseen mieheen. Ja saanut hänen kanssaan kolmannen ja neljännen lapsen. Lopulta nuorelle miehelle tullut liian raskaaksi lupaukset ja perhe elämä ja lähtenyt..

On monia asioita,älä tuomitse ikinä ketään ellei tauoja selvitä.. Ja muutenkin tämä yhteiskunta antaa arvionsa lyhyin perustein.. Antakaa ihmisille aikaa,monet sitä tarvii ennen kuin antaa luottamuksensa ja kertoo elämästän.. Yritä jaksaa neljän lapsen kanssa. Älä välitä mitä ihmiset täällä puhuu.. Varmasti on neljä ihanaa lasta,pidä huoli heistä.. =)
 
"a p"
Jos nelikymppinen mies sanoo napakasti appiukolleen että "Nyt teet kuten käsketään" ja appiukko vastaa " Minua ei käsketä, perkele" niin kumpi käyttäytyy teistä huonosti? Käskijä vai takaisin sanoja?
 
"a p"
[QUOTE="a p";26819219]Jos nelikymppinen mies sanoo napakasti appiukolleen että "Nyt teet kuten käsketään" ja appiukko vastaa " Minua ei käsketä, perkele" niin kumpi käyttäytyy teistä huonosti? Käskijä vai takaisin sanoja?[/QUOTE]

Niinja ei sillä iällä periaatteessa väliä, mutta appiukko on 7-kymppinen.
 

Yhteistyössä