Mitä ajattelet miehestä, jolla lapsia 3 eri naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja niinkerta
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
No juu, se vähän riippuu, kuten vastaavassa tilanteessa olevan naisenkin kohdalla. Esimerkiksi siitä, miksi on päätynyt eroon aiemmista kumppaneistaan (onko jäänyt esimerkiksi leskeksi jne), millaiset ikäerot lapsilla on jne.

3X
Minulla on 2 lasta ex miehen kanssa, molemmat koululaisia ja sitten pk-ikäinen lapsi toisen miehen kanssa. Kuopus oli todellinen yllätys, ei todellakaan suunniteltu, mutta ei tullut mieleenikään tehdä aborttia! Hänen isänsä kanssa emme edes suunnitelleen yhteistä tulevaisuutta, mutta lapsesta hän on aina huolehtinut. Vanhempien lasten isä on yhtä kuin kuollut.

Olen 3-kymppinen enkä vieläkään ole sitä mieltä, etten enää ikinä haluaisi lisää lapsia. Aika surullista olisi, jos pitäisi ajatella, että olen nyt jotenkin pilannut itseni, elämäni on niin surkeaa, etten kelpaa kenellekään saati minun ei pitäisi enää saada lapsia! Minulla on työpaikka, lapseni pärjäävät hyvin koulussa, heillä on harrastuksia ja ystäviä, matkustelemme ainakin kerran vuodessa, olen raitis, savuton, elämää arvostava ja tiukka äiti.
Onpas meidän elämää kauheaa! ;)

Tiedän useampiakin naisia joilla on lapsia kahden tai kolmen miehen kanssa. Monet heistä on todellakin vahvoja ja hyvin elämässä pärjääviä, koska he ovat kokeneet pettymyksiä ja pärjänneet yksin! Jotkut eivät edes halua miestä elämäänsä, jokainen tavallaan... Totta kai on myös sossun avulla eläviä, joilla ei ole mitään haaveita elämässä saati työtä tai koulutusta, mutta vähemmistö nämä ovat.

yksiavioinen
Eikö se osaa käyttää ehkäisyä ja täytyy olla vähän hölmö että haluaa maksella elatusmaksuja joka suuntaan. Appiukollanikin on kolme lasta eri naisten kanssa ja lisäksi vielä abortit thaimaan ja vironmatkojen seurauksena "tyttöystävilleen" eli viikon maksullisille naisille. tosin anopillakin on kolme lasta ja kaikki eri miesten kanssa.

"vieras"
Minulla on 2 lasta ex miehen kanssa, molemmat koululaisia ja sitten pk-ikäinen lapsi toisen miehen kanssa. Kuopus oli todellinen yllätys, ei todellakaan suunniteltu, mutta ei tullut mieleenikään tehdä aborttia! Hänen isänsä kanssa emme edes suunnitelleen yhteistä tulevaisuutta, mutta lapsesta hän on aina huolehtinut. Vanhempien lasten isä on yhtä kuin kuollut.

Olen 3-kymppinen enkä vieläkään ole sitä mieltä, etten enää ikinä haluaisi lisää lapsia. Aika surullista olisi, jos pitäisi ajatella, että olen nyt jotenkin pilannut itseni, elämäni on niin surkeaa, etten kelpaa kenellekään saati minun ei pitäisi enää saada lapsia! Minulla on työpaikka, lapseni pärjäävät hyvin koulussa, heillä on harrastuksia ja ystäviä, matkustelemme ainakin kerran vuodessa, olen raitis, savuton, elämää arvostava ja tiukka äiti.
Onpas meidän elämää kauheaa! ;)

Tiedän useampiakin naisia joilla on lapsia kahden tai kolmen miehen kanssa. Monet heistä on todellakin vahvoja ja hyvin elämässä pärjääviä, koska he ovat kokeneet pettymyksiä ja pärjänneet yksin! Jotkut eivät edes halua miestä elämäänsä, jokainen tavallaan... Totta kai on myös sossun avulla eläviä, joilla ei ole mitään haaveita elämässä saati työtä tai koulutusta, mutta vähemmistö nämä ovat.
Sulla tais mennä tää vähän ohi. Luepa otsikko uudestaan. Ja mieti sitten, oliko se kenties kettuilua niistä ketjuista, joissa kysellään aina siitä päinvastaisesta asetelmasta.

3X
[QUOTE="vieras";21959270]Sulla tais mennä tää vähän ohi. Luepa otsikko uudestaan. Ja mieti sitten, oliko se kenties kettuilua niistä ketjuista, joissa kysellään aina siitä päinvastaisesta asetelmasta.[/QUOTE]

:LOL: Totta! ;)

3X
[QUOTE="vieras";21959270]Sulla tais mennä tää vähän ohi. Luepa otsikko uudestaan. Ja mieti sitten, oliko se kenties kettuilua niistä ketjuista, joissa kysellään aina siitä päinvastaisesta asetelmasta.[/QUOTE]

Siis luin sitä toista ketjua, mutta jotenkin vahingossa vastasin tähän ketjuun, vaikka piti siihen toiseen. :LOL:

3X
Tähän voisin sanoa, että yhtälailla miehilläkin on monia eri tarinoita kuten naisillakin. Tiedän joitain miehiä, jotka ihan huolettomasti pa*eskelevat ketä sattuu, lapsia voi olla jopa 5 eri naisen kanssa. Jotkut ovat olleet useamman kerran naimisissa, jotkut taas ovat erehtyneet luottamaan naisen ehkäisyyn jne jne.

Yhteistyössä