mitä ajattelet miehestä joka käy vieraissa?

• Viestiketjun aloittaja teepussi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ajattelen samalla tavalla kuin vieraissa käyvästä naisesta. Haluaa siis seksiä parisuhteen ulkopuolella(kin). Joko sen puoliso hyväksyy tai sitten ei hyväksy. Jos hyväksyy, niin mikäs siinä sitten. Jos ei hyväksy on varmasti keskustelun paikka.

teepussi
olen hänelle sanonut että haluan vauvan hänen kanssaan ja olemme nyt käyttäneet ehkäsyä koska sain tietää hänen syrjähypyistään.Viimeksi hän teki minulle käytimme kortsua ja kohta en huomannut mtään kuin jälkeenpäin et hän oli ottanut sen pois ja laukes sisään vaikka oli puhetta kortsun käytöstä aikasemmin.

noh tuota
En itse hyväksyisi. Mutta en ole veljeni vartija, jos et kiellä hoitoa ( ja jos mies ei usko kieltoa) niin sama kait se on, montako hoitoja on.
Olet tietty just ostanut miehesi kanssa kämpän jne ja nyt mietit kunpettää.
Itse unohtaisin vauvahaaveet, ennen kuin suhde olisi selvä puoleen tai toiseen.
Ja tunnustan olevani itsekin hoito... en ole veljeni vartija. Olin seksisuhteessa jo paljon ennen miehen seurustelua, jota hän ei ole koskaan minulle suoraan tunnustanut. Minulle sopii vakihoito. Parisuhteessa en sellaista sallisi.

Haluat miehen kanssa lapsen ja on ok että käy vieraissa niin mikset vaan pyydä käymään sukupuolitautitesteissä? Tai kysy onko muitakin panoja, jotta tiedät pitääkö sinun varautua tauteihin. Selkeästi sinä et hänelle tule koskaan riittämään, hankitte lapsia tai ette.

olen hänelle sanonut että haluan vauvan hänen kanssaan ja olemme nyt käyttäneet ehkäsyä koska sain tietää hänen syrjähypyistään.Viimeksi hän teki minulle käytimme kortsua ja kohta en huomannut mtään kuin jälkeenpäin et hän oli ottanut sen pois ja laukes sisään vaikka oli puhetta kortsun käytöstä aikasemmin.
Hyi hel***ti, tuollaisen miehen kanssa en jakaisi lasta tai petiä.

"vieras"
Mä ajattelen että tuo pariskunta ovat vääriä toisilleen jos vierasissa täytyy käydä.

On olemassa parisuhteita joissa seksi on "ihan kivaa" kun ei tiedä paremmasta. Sitten kun sen oikean kemian löytää siitä kumppanista niin ei muut kiinnosta.

Yhteistyössä