Mitä ajattelet, jos 14-vuotias käyttää hyväksi 10-vuotiasta?

  • Viestiketjun aloittaja minea
  • Ensimmäinen viesti
taas joku pervo tekee näitä aloituksia
ajattelen että palstalle on taas kerran etsiytynyt joku pervo joka on kaiken iltaa tehnyt näitä pedofilia aiheisia aloituksia. taidat saada isotki kiksit tästä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja taas joku pervo tekee näitä aloituksia:
ajattelen että palstalle on taas kerran etsiytynyt joku pervo joka on kaiken iltaa tehnyt näitä pedofilia aiheisia aloituksia. taidat saada isotki kiksit tästä.
tosi pervo oon juu, laita kytät perään luuseri.
 
Ajattelisin
Että mitkään seksijutut eivät periaatteessa kuuluisi sille 14-vuotiaalle, lukuunottamatta itsetyydytystä. 14v on lapsi josta sen vanhempien olisi täytynyt pitää huolta, kaikintavoin, niin ettei tollaista pääsisi tapahtumaankaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hanne88:
kyllähän tuo 14 vuotias on sairas jos noin tekee. Kuitenki fifty-fifty meniskö pedofiilin tunnus merkeistä ainakaa oikeudellisesti... Luokitellaa pedofiiliksi tai ei on kuitenkin seksuaalisesti hyvin häiriintynyt
Oon samaa mieltä. Ikävää, ettei tuon ikäinen ole mistään vastuussa.
 
ihan mie ajattelen myös aikuisesta hyväksikäyttäjästä, että on ollut itsekin jossain kohtaa kaltoinkohtelun uhri. Se ei toki tee tekoa millän tavalla hyväksyttäväksi, mutta auttaa ehkä jollain tasolla hyväksymään ihmisen teon takana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
ihan mie ajattelen myös aikuisesta hyväksikäyttäjästä, että on ollut itsekin jossain kohtaa kaltoinkohtelun uhri. Se ei toki tee tekoa millän tavalla hyväksyttäväksi, mutta auttaa ehkä jollain tasolla hyväksymään ihmisen teon takana.
Mä en usko, että ois välttämättä uhri, koska ei se aina mene niin. Kyllä niitä seksuaalisesti häiriintyneitä tulee muutenkin, kuin kaltoinkohtelun seurauksena :/
 
Joo on mielestäni myös väärin.. Kuten yleensäkkin pitäisi miettiä eri rikosten kohdalla milloin on vastuussa teosta.. Miettien esim. murhaa, raiskausta yms niitä ei ihan hölmöyspäissään tehdä vaa silloin on kyllä sekasin kuin seinäkello oli kyse 10 v taikka 15 v kumpikin istumaan tuomionsa. Toki 10 v ensin johonkin lastenkotiin ja sieltä sitte 16 v vankilaan istumaan tuomionsa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:
ihan mie ajattelen myös aikuisesta hyväksikäyttäjästä, että on ollut itsekin jossain kohtaa kaltoinkohtelun uhri. Se ei toki tee tekoa millän tavalla hyväksyttäväksi, mutta auttaa ehkä jollain tasolla hyväksymään ihmisen teon takana.
Mä en usko, että ois välttämättä uhri, koska ei se aina mene niin. Kyllä niitä seksuaalisesti häiriintyneitä tulee muutenkin, kuin kaltoinkohtelun seurauksena :/
No, miun kokemus on, että aina on jotain. Jos ei seks.hyväksikäyttöä, niin jotain muuta laiminlyöntiä tms. Joskus myös ylisukupolvien toistuvaa kuviota eli esim. isovanhempi hyväksikäyttänyt lastaan ja kuvio toistuu alemmassa polvessa.
 

Yhteistyössä