minea
Millä tavalla se eroaa mielestäsi siitä, että aikuinen tekisi sen? Pidätkö teiniä pedofiilinä?
Ei, mutta tuossa alhaalla on nuo lisäkysymykset...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäkö ajattelen??
No mitä ap itse ajattelet? Onko sinusta normaalia? 4v. on iso kehitysero.
tosi pervo oon juu, laita kytät perään luuseri.Alkuperäinen kirjoittaja taas joku pervo tekee näitä aloituksia:ajattelen että palstalle on taas kerran etsiytynyt joku pervo joka on kaiken iltaa tehnyt näitä pedofilia aiheisia aloituksia. taidat saada isotki kiksit tästä.
Oon samaa mieltä. Ikävää, ettei tuon ikäinen ole mistään vastuussa.Alkuperäinen kirjoittaja hanne88:kyllähän tuo 14 vuotias on sairas jos noin tekee. Kuitenki fifty-fifty meniskö pedofiilin tunnus merkeistä ainakaa oikeudellisesti... Luokitellaa pedofiiliksi tai ei on kuitenkin seksuaalisesti hyvin häiriintynyt
Mä en usko, että ois välttämättä uhri, koska ei se aina mene niin. Kyllä niitä seksuaalisesti häiriintyneitä tulee muutenkin, kuin kaltoinkohtelun seurauksena :/Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:ihan mie ajattelen myös aikuisesta hyväksikäyttäjästä, että on ollut itsekin jossain kohtaa kaltoinkohtelun uhri. Se ei toki tee tekoa millän tavalla hyväksyttäväksi, mutta auttaa ehkä jollain tasolla hyväksymään ihmisen teon takana.
No, miun kokemus on, että aina on jotain. Jos ei seks.hyväksikäyttöä, niin jotain muuta laiminlyöntiä tms. Joskus myös ylisukupolvien toistuvaa kuviota eli esim. isovanhempi hyväksikäyttänyt lastaan ja kuvio toistuu alemmassa polvessa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en usko, että ois välttämättä uhri, koska ei se aina mene niin. Kyllä niitä seksuaalisesti häiriintyneitä tulee muutenkin, kuin kaltoinkohtelun seurauksena :/Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen:ihan mie ajattelen myös aikuisesta hyväksikäyttäjästä, että on ollut itsekin jossain kohtaa kaltoinkohtelun uhri. Se ei toki tee tekoa millän tavalla hyväksyttäväksi, mutta auttaa ehkä jollain tasolla hyväksymään ihmisen teon takana.