Mitä ajattelet ihmisestä joka "nauttii" työpaikalla mehua ja omia eväsleipiä tai pussikaurapuuroa?

  • Viestiketjun aloittaja sellaistakin nähnyt
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Rouskis rouskis, mulla on melkein aina omat eväät mukana töissä. Ja mitäs mää itsestäni ajattelen..hmm...siihen ei taida tämä päivä riittää jos alan kertoilemaan.
 
Ken guru
Mä en edes halua ekä jaksa syödä mitään isoa ruokaa päivällä. Siksi omat eväät mukana. Plus että nyt ei ole edes työpaikkaruokalaa samassa rakennuksessa enää. Ei kiinnosta lähteä tuiskuun ja tuuleen puskemaan jonkun sopan perässä.
 
miunmau
Ihmisestä joka joka päivä käy ruokatunnilla ulkona syömässä tai aamulla töihin tullessaan ostaa jotain valmista, ajattelen että: onpas siinä tuhlaileva ihminen. Aivan varmasti häneltäkin jää monta kertaa viikossa kotona jotain tähteeksi iltaruualta. Mihin hän ne laittaa?
 
"Ilona"
No että se on ihminen jolla on 20 min ruokatauot kuten mun alalla, tai jolla ei ole työpaikkaruokalaa kuten mun alalla ei yleensä ole, tai sitten ihminen joka pyrkii elämään taloudellisesti, tai ihminen joka pitää voileivistä ja pussikaurapuurosta. Tai sitten näitä kaikkia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27968684:
Viis päivääkin kun syöt kaurapuuroa lounastauolla, niin kyllä siitä tulee sairaslomaa ainakin 2 viikkoa :)
Ai hitsi vie, tommoistako siitä seuraa? Minä söin töissä pussikaurapuuroa vuoden lounaaksi ja olen nyt ollut kolmisen kuukautta sairauslomalla :(
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27968745]Ai hitsi vie, tommoistako siitä seuraa? Minä söin töissä pussikaurapuuroa vuoden lounaaksi ja olen nyt ollut kolmisen kuukautta sairauslomalla :([/QUOTE]
Nonni, siinäs näit! Toivottavasti paranet pian ja muistat pystellä erossa pussikaurapuuroista :)
 

Yhteistyössä