Mitä ajattelet aikuisesta naisesta, jonka tyyli on kuin parikymppisen? Säälitkö, paheksutko, oletko huvittunut?

  • Viestiketjun aloittaja Kahden yh
  • Ensimmäinen viesti
"puuteri"
Kieltämättä hieman huvittaa jos aikuinen, kaunis nainen, kokee tarpeelliseksi vetää pissis-kuteet niskaan ja leikkiä liki teiniä. Onhan näitä - nuorekas kun voi olla tyylillä. Ja miks edes pitää olla "aina nuoren näköinen"? Mä itse arvostan ikää, juurikin elämänkokomuksen vuoksi ja siksi pidän siitä hehkusta mikä osalla aikuisista naisista on, oli päällä sitten melkein mitä tahansa.
 
"Aloittaja"
[QUOTE="puuteri";26032689]Kieltämättä hieman huvittaa jos aikuinen, kaunis nainen, kokee tarpeelliseksi vetää pissis-kuteet niskaan ja leikkiä liki teiniä. Onhan näitä - nuorekas kun voi olla tyylillä. Ja miks edes pitää olla "aina nuoren näköinen"? Mä itse arvostan ikää, juurikin elämänkokomuksen vuoksi ja siksi pidän siitä hehkusta mikä osalla aikuisista naisista on, oli päällä sitten melkein mitä tahansa.[/QUOTE]

Miksi pitää olla aina nuoren näköinen? En tiedä miksi pitäisi, itse en ainakaan sitä ajattele niin. En vain koe "aikuisen naisen" vaatteita ihan omikseni ja tunnen oloni epämukavaksi liian siisteissä ja asiallisissa vaatteissa. Ja suuri osa aikuisille naisille suunnatuista mallistoista on mielestäni tanttamaisia tai tylsiä.

Pukeudun sellaisiin vaatteisiin, joissa viihdyn ja jotka koen omannäköisikseni. En pukeudu niihin siksi että leikkisin teiniä, ikääni (39v) olen tyytyväinen enkä haluaisi olla päivääkään nuorempi :) Ja en kyllä miellä itseäni millään tavalla pissis-tyyliseksi. Paljon toki mahdollista että joku muu näkee pukeutumiseni eri tavalla.
 

Yhteistyössä