Mitä ajattelet 31-vuotiaasta ensisynnyttäjästä?

  • Viestiketjun aloittaja biologinen kello tikittää
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Myy";24107845]Siis oikeasti niin vanhana??Kauheeta!itse olen tehnyt lapseni 19v ja 23v[/QUOTE]

Ehkäpä on enemmän tarjota lapsille kun elää ensin itse, ei tarvi lasten sitten viettää mummolassa niin paljon aikaa.
 
"jep"
[QUOTE="vieras";24107862]Ehkäpä on enemmän tarjota lapsille kun elää ensin itse, ei tarvi lasten sitten viettää mummolassa niin paljon aikaa.[/QUOTE]

Usein nuorten äitien lapset viedään mummolaan hyvin usein hoitoon, kun pitää itse päästä menemään joka viikonloppu.
 
"nuorimamma"
Jaa, enpä varmaan mitään. Aika keskivertokamaa nykyään.

Mutta mä tunnen itseni ihan kakaraksi kun käyn neuvolassa lapsilaumani kanssa (3 poikaa) ja ikää löytyy 25. :D Ja mummolassa kaksi vanhinta ovat olleet hoidossa yhteensä neljä kertaa, hoitoajat ½ tunnista kahteen tuntiin. Ja kaikilla on sama isä ja olemme olleet naimisissa 6 vuotta. ;)
 
jijiji
[QUOTE="jep";24107870]Usein nuorten äitien lapset viedään mummolaan hyvin usein hoitoon, kun pitää itse päästä menemään joka viikonloppu.[/QUOTE]

Ihania nämä ennakko-oletukset. Lapsia ei ole koskaan viety mummolaan juhlimisten takia, koska emme juhli ollenkaan (poikkeuksena esim. firman pikkujoulut miehellä). Näin myös kaikilla tuntemillani nuorilla perheillä (n. 25v ikäisiä). En tunne ketään nuorta äitiä tai isää, joka "olisi menossa" useammin kuin muutaman kerran vuodessa. Elävät ihan tavallista perhe-elämää.
 

Yhteistyössä