Mitä ajattelet 1983 ja 1995 syntyneen parisuhteesta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="hanna";28091944]Ap:lle vielä haluaisin sanoa, että siinä vaiheessa kun vedit tuon cheekin mukaan tähän, varmaan viimeisetkin tajusivat sun lapsellisuutesi. Jos et itse ymmärrä miksi, niin se kertoo asiasta vielä enemmän. Eihän nyt hyvänen aika kukaan valitse puolisoaan sillä perusteella että hän näyttää julkkikselta, ja toisaalta tuolla tavalla pukeutuminenkin kertoo jotain kolmekymppisestä miehestä.[/QUOTE]

Sinäkö se tämän lapsellisuuden määrittelet?? että kuka on lapsellinen ja kuka ei.

Cheek oli yks vertauskuva siitä minkä tyylinen minun 30-vuotias mies on.

Eli NUOREKAS, VETÄVÄ JA KUUMA !!! ei mikään vanha ryppyinen paska

Sä saat itse oikeastaan olla aika lapsellinen, kun haluat ilkeyttäs sabotoida jonkun nuoremman ja vanhemman ihmisen parisuhteen.

Vituttaako sua niin paljon kun nuorempiakin naisia tulee markkinoille ettet enää ite pärjäis siinä skaalassa? tämäkö se on, että tämän takia pitää vanhempien naisten hiostaa nuoremmat naiset omilta apajiltaan pois. Asianhan kuuluis mennä niin, että oli nainen nuori tai vanha niin naisten tulis pitää yhtä, eikä olla toistensa kimpussa, ei tää naisen asema aina niin hyvä oo nimittäin ollut.
 
"vieras"
Miksi sä teet näitä aloituksia? Miksi haluat vängätä tuntemattomien kanssa tällätavoin?

Anteeksi nyt vaan, mutta annat itsestäsi erittäin kypsymättömän kuvan jopa ikäiseksesi.
Mulla on muutama sinua vuoden nuorempi miespuolinen kaveri, ja he ovat reilusti kypsempiä kuin sinun tekstisi sinusta kertoo.
Enkä mä kyllä muutenkaan tiedä noin lapsellisia -95 syntyneitä, eli taisi taas pitää oletukseni paikkansa, että siellä on joku jälkeenjäänyt saanut vanhemmasta miehestä itselleen idolin jota palvoa ja "rakastaa".

Hanki selkäranka ja lopeta muiden mielipiteiden kalastelu, niistä närkästyminen ja tollanen naurettava apinanraivoinen angstaaminen, ehkä sitten saisitte uskottavuutta suhteellennekin. :)


Niin ja joo, on minulla lapsi.
- haluat pahoittaa toisten mieliä?
- särkeä toisten suhteita vaikka ne on laillisia?
- haukkua mua vaikka millä nimillä kuten lihava, epämielyttävä, helppo?
- sitten haukut seuraavaks mun miestä
- ja vielä meidän parisuhdetta

Voisin mäkin ruveta sulle ihan vitun ilkeäksi ja sanoa nyt tähän että liian nuorena olet lapses saanu, liian kakara olet äidiksi ja mitähän vielä... semmosta että kun sanot olevas lapsellinen että lapsenmielinen

NIIN TIESIKS SÄ SEN ETTÄ LAPSEN KANNALTA ON HYVÄ OLLA LAPSENMIELINEN MUTTA LAPSI EI TARVITSE TODELLAKAAN KASVATTAJAKSEEN _ LAPSELLISTA _ AIKUISTA VAAN TUKEVAN JA VANKAN KASVATTAJAN JOKA EI OLE LAPSELLINEN ? :O
 
"vieras"
No olisihan se aika noloa, uskottavuus kärsisi ja kaveritkin naureskelisivat.
Ei kukaan normaali ihminen halua vaikuttaa jälkeenjääneeltä bensalenkkarilta.

Nuoret tytöt on kyllä suosiossa, mutta ei nyt ihan noin nuoret, niinku silleen julkiseen suhteeseen. Kyllähän räppäritkin 18-vuotiaita panee, mut ei muuta.
sekä puhut suoraan itestäs.

Niin eli SÄ, pitäisit nolona jos joku minun ikäinen alkais kaveripiiristäs seurustelemaan 30v kanssa.
SÄ, pistäisit teidän kaveripiirissä tämän henkilön uskottavuuden kärsimään.
SÄ, naureskelisit tästä henkilöstä ja puhuisit ehkä jopa paskaakin eli jotain perättömiä juttuja.

Tuo sun asentees muutenkin mua kohtaan, että mua kun ei vois muuta kun panna, niin tajuatko sä miten IL-JET-TÄ-VÄ se on... ja JÄR-KYT-TÄ-VÄ...
 
-minä
[QUOTE="vieras";28092990]mutta mä en todellakaan aio hylätä haavettani tämän takia!

Demille aikaisemmin kohdensin, että tarviiko kaikkien henkisten palasien loksahtaakaan kohdalleen, että eikö riitä että tarvittava määrä loksahtaa jotta voi alkaa parisuhteeseen ja loput henkisen kypsyyden palaset tulkoot liittoon myöhemmin?[/QUOTE]

Ei sun tarvitse haavettasi hylätä ja osa noista teinien ja kolmekymppisten liitoista onnistuu hyvin. Kysyit vain mielipidettäni ja siihen vastasin. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista.
 

Yhteistyössä