Mitä ajatella tästä?? :(

  • Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti
"Satu"
Miehelleni on tullut jo muutamia kertoja puheluita tuntemattomasta numerosta, joihin ei ole (ainakaan minun läsnäollessa) vastannut.. Vaivautuneena vain vilkaisee puhelinta ja hylkää puhelun. Olen muutaman kerran yrittänyt kysyä kuka soitti, mutta vastaa vain että "eikukaan" tai "enmä tiedä".

No eilen illalla sitten nukkumaan mennessä asia pyöri edelleen mielessäni ja päätin odottaa että mies nukahtaa, että voin tarkistaa asian. Miehellä meni lähemmäs yhteen ennenkuin nukahti ja pääsin tutkimaan asiaa.

Keräsin rohkeutta hetken ennenkuin päätin soittaa takaisin tähän numeroon, numero kuuluu jollekkin Enia nimiselle pimatsulle, meni siis vastaajaan.. Suljin äkkiä puhelimen, enkä jättänyt mitään viestä!

Olen raivoissani! En tiedä mitä ajatella. Mies on niinkuin aina ennenkin. Tuntuu hyvin osaavan salata tunteitaan.. En todellakaan tiedä miten tässä pitäisi toimia.. Meillä on pieni lapsikin..
 
"unto"
Niin no - mies pettää sinua. Nyt sinun pitää käydä asiaa läpi ja päättää haluatko jatkaa miehen kanssa vai et. Mies tulee kiistämään pettämisen viimeiseen asti, mutta sille ei kannata antaa mitään merkitystä.
 
"vieras"
[QUOTE="unto";28899453]Niin no - mies pettää sinua. Nyt sinun pitää käydä asiaa läpi ja päättää haluatko jatkaa miehen kanssa vai et. Mies tulee kiistämään pettämisen viimeiseen asti, mutta sille ei kannata antaa mitään merkitystä.[/QUOTE]

Noin se menee. Valitettavasti. Pettäjämiehillä taipumus aina vain pettää uudelleen!
 
Ap.
[QUOTE="vieras";28899466]Noin se menee. Valitettavasti. Pettäjämiehillä taipumus aina vain pettää uudelleen![/QUOTE]

En haluaisia uskoa että miehelläni on mitään tarvetta pettää minua tai perhettämme.. Mutta kyllähän tälläiset todisteet pistää miettimään.
Olen vain niin sekaisin ajatusteni kanssa juuri nyt.
 
"unto"
En haluaisia uskoa että miehelläni on mitään tarvetta pettää minua tai perhettämme.. Mutta kyllähän tälläiset todisteet pistää miettimään.
Olen vain niin sekaisin ajatusteni kanssa juuri nyt.
Tähän sanoisin sen, että kaikilla miehillä on tarve saada seksiä vierailtakin naisilta. Pettäminen perustuu juuri siihen. Silläkään ei ole merkitystä mitä mies tuntee sinua ja perhettänne kohtaa. Kaikki eivät kuitenkaan petä vaikka ehkä haluaisivatkin ulkopuolista seksiä. Pettämättömyys johtuu paljolti siitä, että miehen on melko vaikea saada seksiä vierailta naisilta. Mieshän olisi valmis seksiin heti, kun taas nainen yleensä edellyttää itseltään ihastumista tai rakastumista.
 
"vieras"
[QUOTE="Satu";28899445]Keräsin rohkeutta hetken ennenkuin päätin soittaa takaisin tähän numeroon, numero kuuluu jollekkin Enia nimiselle pimatsulle, meni siis vastaajaan.. Suljin äkkiä puhelimen, enkä jättänyt mitään viestä!

En todellakaan tiedä miten tässä pitäisi toimia.. Meillä on pieni lapsikin..[/QUOTE]


No jos haluat sille pienelle lapsellesi Saunalahden liittymän niin soita tuolle ENIA-nimiselle pimatsulle uudelleen työaikana.
 
miten on?
[QUOTE="Satu";28899445]Miehelleni on tullut jo muutamia kertoja puheluita tuntemattomasta numerosta, joihin ei ole (ainakaan minun läsnäollessa) vastannut.. Vaivautuneena vain vilkaisee puhelinta ja hylkää puhelun. Olen muutaman kerran yrittänyt kysyä kuka soitti, mutta vastaa vain että "eikukaan" tai "enmä tiedä".

No eilen illalla sitten nukkumaan mennessä asia pyöri edelleen mielessäni ja päätin odottaa että mies nukahtaa, että voin tarkistaa asian. Miehellä meni lähemmäs yhteen ennenkuin nukahti ja pääsin tutkimaan asiaa.

Keräsin rohkeutta hetken ennenkuin päätin soittaa takaisin tähän numeroon, numero kuuluu jollekkin Enia nimiselle pimatsulle, meni siis vastaajaan.. Suljin äkkiä puhelimen, enkä jättänyt mitään viestä!

Olen raivoissani! En tiedä mitä ajatella. Mies on niinkuin aina ennenkin. Tuntuu hyvin osaavan salata tunteitaan.. En todellakaan tiedä miten tässä pitäisi toimia.. Meillä on pieni lapsikin..[/QUOTE]

Juu-u. Onkohan toi Enia sukua Elisalle, se kun häiriköi mua vaikka olenkin nainen. Ihme hiippari.
 
sdf
[QUOTE="unto";28899506]Tähän sanoisin sen, että kaikilla miehillä on tarve saada seksiä vierailtakin naisilta. Pettäminen perustuu juuri siihen. Silläkään ei ole merkitystä mitä mies tuntee sinua ja perhettänne kohtaa. Kaikki eivät kuitenkaan petä vaikka ehkä haluaisivatkin ulkopuolista seksiä. Pettämättömyys johtuu paljolti siitä, että miehen on melko vaikea saada seksiä vierailta naisilta. Mieshän olisi valmis seksiin heti, kun taas nainen yleensä edellyttää itseltään ihastumista tai rakastumista.[/QUOTE]

Puhu sinä Unto vaan omasta puolestasi.
 

Yhteistyössä