Mitä äijät tekevät näillä sivuilla??!!

  • Viestiketjun aloittaja Vesilisko
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Snif, yritän niin kovasti kirjoittaa vain viisaita ja älykkäitä tekstejä lainkaan provoilematta ja aina vain haukutaan... byäääh... :'(
sä et oo äijä, vaan ihana mies =)
*punastuu*
älä suotta, mulla on täällä musta nikkikin, mutta näin harmaana kehtaan sanoa, että sulla on mahtavat jutut :D antaa palaa täällä kanalauman keskellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Snif, yritän niin kovasti kirjoittaa vain viisaita ja älykkäitä tekstejä lainkaan provoilematta ja aina vain haukutaan... byäääh... :'(
sä et oo äijä, vaan ihana mies =)
*punastuu*
älä suotta, mulla on täällä musta nikkikin, mutta näin harmaana kehtaan sanoa, että sulla on mahtavat jutut :D antaa palaa täällä kanalauman keskellä!
turbojurpo tuo kovasti mieleen prof. kaksimielen.... mitähän hälle lienee tapahtunu?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Snif, yritän niin kovasti kirjoittaa vain viisaita ja älykkäitä tekstejä lainkaan provoilematta ja aina vain haukutaan... byäääh... :'(
sä et oo äijä, vaan ihana mies =)
*punastuu*
älä suotta, mulla on täällä musta nikkikin, mutta näin harmaana kehtaan sanoa, että sulla on mahtavat jutut :D antaa palaa täällä kanalauman keskellä!
turbojurpo tuo kovasti mieleen prof. kaksimielen.... mitähän hälle lienee tapahtunu?
en minä tiedä ja mulle ei jotenkin tule sellainen olokaan.. turbojurbo on hmmm.. kiva ja kiltti, kaksimieli taas hmm... ilkeilevä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vonkaa pesää tietenki! Mitä te oikeen kuvittelette? :eek:
Onks sulta vongattu?
Ei tietääkseni :D Mä vaan yritän ylläpitää ennakkoluuloja :xmas:
Ai ei tietääksesi, harmittaako? :D
Ei harmita, mulla on täällä muutenkin ihan rittävästi miehiä ja vaikka mitä suhteita niiden kans, ainakin jos paøstan harmailta kysytään :LOL:
 
hehee
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
no mitäs varten ämmät laittelee niitä tissiketjuja tänne ;)? vähemmälläkin kaikki pervot syöksyy apajille ;).
Tissiketjun rohkaisemana minäkin esittelin kassejani täällä.
Aika pervo harrastus eikö? =)
Vai kassiesittely? Muovi vai kangas? Vai vallan nahkakasseja? Et viittis kaivella kyseistä esittelyä, kun oon missannu :D...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole feministi mut jotain rajaa... Esim. Keijo 50v.:llä hyvin omituisia kommentteja....
Livenä en onneksi ole moisiin miehiin törmännyt, jotka lausuisivat vastaavia typeryyksiä, kai tämä netti sitten rohkaisee heikoimpia...
Enkä mä pisteitä antaisi Timpan yritykselle kysyä parien leluista; onneksi kukaan ei lähtenyt mukaan!!!!
TÄ? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Snif, yritän niin kovasti kirjoittaa vain viisaita ja älykkäitä tekstejä lainkaan provoilematta ja aina vain haukutaan... byäääh... :'(
Sä olet mun sankari, koska kerroit, kuinka saan Mozillaan monta välilehteä aukeamaan heti alkuun :D :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Snif, yritän niin kovasti kirjoittaa vain viisaita ja älykkäitä tekstejä lainkaan provoilematta ja aina vain haukutaan... byäääh... :'(
Sä olet mun sankari, koska kerroit, kuinka saan Mozillaan monta välilehteä aukeamaan heti alkuun :D :flower: :flower:
Olen toisinaan oikeasti avulias, koska se kuuluu kaoottisuuteen. Alignmentini on Chaotic Neutral. Tuon kertominen puolestaan tuskin oli lainkaan avuliasta tai valaisevaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
turbojurpo tuo kovasti mieleen prof. kaksimielen.... mitähän hälle lienee tapahtunu?
en minä tiedä ja mulle ei jotenkin tule sellainen olokaan.. turbojurbo on hmmm.. kiva ja kiltti, kaksimieli taas hmm... ilkeilevä?
ei kaksimieli ollu miun mielestä ollenkaan ilkeilevä vaan humoristinen ja hassu... hieman on ikävä häntä ja hänen juttujaan :'(

 

Yhteistyössä