Mitä 35v mies näkee 23v tytössä?

Tunnen yhden tällaisen pariskunnan ja en voi kuin ihmetellä. Onko mies täysissä järjissään? Mielestäni normaali 35 vuotias pitää 23 vuotiasta lapsena. Eihän tuossa iässä enää kuuluisi parikymppiset tyttöset kiinnostaa.

Ja kaikki 23-vuotiaat ovat kakaroita mielestäsi - vai? Kysehän ei kuitenkaan ole lapsesta vaan aikuisesta naisesta! Itse olen nuorena seurustellut minua 20 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä meidän suhteessa ollut kuin yksi ongelma: hän halusi naimisiin ja lapsia heti, mutta itselläni oli kova uralla eteneminen päällä, joten meidän oli erottava erilaisten tulevaisuuden toiveiden takia. Olin 23-vuotiaana johtajana pienessä firmassa ja olin usean lautakunnan jäsen. Ei minua kukaan pitänyt lapsena.

Olisiko aika laajentaa näkökenttääsi ja hyväksyä se, että kyllä 23-vuotias on aikuinen eikä kahden aikuisen ihmisen suhteessa ole mitään paheksuttavaa. Tässä tietysti herää epäilys, että olet itse nainen +40 ja kiinnostunut kyseisestä miehestä, mutta mies tykkää nuoremmista. :) Ei kannata olla muille katkera vaan elää sitä omaa elämäänsä.

Yhteistyössä