Mitä 30-vuotiaalla pitäisi olla vähintään saavutettuna??

• Viestiketjun aloittaja "kolmekymppinen"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kolmekymppinen";24519970]Mitä itse haluat saada aikaan ennen kuin täytät 30? Tai jos olet jo yli, millaista elämäsi oli 30-vuotiaana?[/QUOTE]

Nämä haluaisin:

- oma talo uima-altaalla (vaikka sitten velkainenkin, mutta siis omistustalon haluaisin)
- 2 tai 3 lasta

Eipä muuta ja kiire tulee kyllä minulla jos nuo meinaan saada. : /

Jos kaikki menee hyvin niin:
Työkokemusta
Kaksi lasta
Hyvä koulutus
Avioliitto
Oma asunto (ISO)
Audi :D

Näitä olen toivonut ja edelleen toivon että kaikki on alle 30vuotiaana.

Viimeksi muokattu:
"..."
Mä olen 27 ja jo saavuttanut ison osan tavoitteistani, kolme lasta ja ok-talo maalla. Ehkä oman firman haluaisin vielä perustaa, sellaisen, jota voisin pyörittää tässä arjen ohessa. Kun täytän 30, haluan olla edelleen kotiäitinä vaikka lapsia ei enempää tulekaan, se on haave mistä en haluaisi tinkiä.

"eee"
No mun mielestä yleisesti ottaen PITÄISI olla tuossa kohtaa hankittuna useita vuosia työkokemusta ja/tai jonkinlainen koulutus.

Jos mietin itseäni ja sitä, mitä haluan olla saavuttanut 30 ikävuoteen mennessä (nyt olen 21), niin ainakin akateemisen koulutuksen, kivan työn, kivan miehen jonka kanssa mahdollisesti olisin naimisissa, kivan kämpän ja 4000 euron kuukausipalkan.

....Punainen talo, perunamaa, kultainennoutaja, kesämökki, vene ja kartano-Volvo.
Niin no meillä oli näin kun 30v. täytettiin:
- Omakotitalo puutarhalla ;)
- Kesämökki
- Koulutus ja vakityöt
- Kultainennoutaja
- Kaksi auto: Ford ja Nissan (ei Volvoa)
- Kaksi lasta

ConanBarbaari(mut-ei-se-Momoa)
[QUOTE="...";24520102]Mä olen 27 ja jo saavuttanut ison osan tavoitteistani, kolme lasta ja ok-talo maalla. Ehkä oman firman haluaisin vielä perustaa, sellaisen, jota voisin pyörittää tässä arjen ohessa. Kun täytän 30, haluan olla edelleen kotiäitinä vaikka lapsia ei enempää tulekaan, se on haave mistä en haluaisi tinkiä.[/QUOTE]

Niin no teille naisille se on helppoo. Hommaa sopivan ukon, sit vaan jalkoja levälleen ja 9 kuukauden päästä ponnistus... Toki kotiäitinä olossa on haasteensa, mutta mies pitää olla semmonen sopiva Nokia-inssi tms.

"lissu"
Mulla on kaikki, mitä tarvin: ihana mies, kaksi suloista lasta, vakituinen, mielenkiintoinen duuni, oma asunto (tosin se on liian pieni, mutta jostain pitää aloittaa), ei rahahuolia. Olen tyytyväinen! Ikää 32.

wiw
Hyvä työ
avioliitto
kaksi lasta
omakotitalo
kaksi autoa
kesämökki
avioero
burnout
mulla oli 30v tästä listasta avoliitto (oli alkeellinen versio) ja hyvä koulutus.. ja ei muuta, mutta 10v myöhennin saman kumppanin kanssa kolme lasta, paritalo (iso!), kaksi autoa, hyvä ja ihana ammatti+ vakituinen työ.. ei siis hullummin! Ja vielä puoliso, jota ei ole syytä tääällä palstalla haukkua, joten KAIKKI on kuin elokuvasta ;)

Kuvittelin aina kolmeenkymppiin mennessä olevani naimisissa, lapset tehtynä ja oma koti hankittuna. Joku autokin taisi olla toiveissa ja kai koirakin/eläimiä.

Koira tästä vielä puuttuu, muuten on toiveet kasassa. Silti en ole tyytyväinen. Joku asia vaivaa ja kaivaa, enkä saa selville, että mikä se on.

Yhteistyössä