Mitä 11v tytöt tekee?

Siitä on jo niin kauan kun itte olin 11v ettei siihen voi verrata. :D

Pitäis ostaa 11v tytölle synttärilahja. Eikä ole mitään tieto harrastuksista, musiikkimausta tai oikestaan mistään muuustakaan.

Kertoisitteko mitä tuon ikäset tekee? Lukee (mitä)? leikkiikö vielä? Juu, tietenkin on yksilöllistä, mut jotain vinkkiä olis kiva saada.
 
Mie veikkaisin, että hevoskirjat, koirakirjat tai yleensäkin eläinaiheiset kirjat vois olla tuon ikäisten tyttöjen suosiossa.
Tamagotchit on suosittuja... tai ainakin meilläpäin tytöt hoitaa ja hoivaa niitä kovasti.
Koristeelliset kirjepaperit + -kuoret, tarrat ja kynäsetit, ja jos on varsinkin pitkät hiukset, niin kaikki hiusjutut.
 
13-vuotiaan tytön äiti
Mun tyttö käy leffoissa, Raxissa syömässä, kuuntelee Anna Abreuta ja Lovexia, tykkää koirista ja hevosista, ulkoiluttaa koiria, kävi just 4H-kerhon Dogsitter-kurssin, meikkaa, laittaa hiuksiaan, tykkää pitää muutenkin huolta itsestään eli kaikki suihkutuotteet ja hajuvedet ym. on suosiossa. Lukee Demiä ja esim. koirakirjoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 13-vuotiaan tytön äiti:
Mun tyttö käy leffoissa, Raxissa syömässä, kuuntelee Anna Abreuta ja Lovexia, tykkää koirista ja hevosista, ulkoiluttaa koiria, kävi just 4H-kerhon Dogsitter-kurssin, meikkaa, laittaa hiuksiaan, tykkää pitää muutenkin huolta itsestään eli kaikki suihkutuotteet ja hajuvedet ym. on suosiossa. Lukee Demiä ja esim. koirakirjoja.
Mutta 11v ja 13 vee on kuitenkin hieman eri asia. =)
 
neppi
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja neppi:
tilaa vaikka pätkä Demiä tai osta lahjakortti esim.Seppälään tms. Tai varusta pieni meikkilaukku kynsilakka, huulikiilto, dödö, suihkusaippua ja voide
Ei ihmeessä meikkejä 11-vuotiaalle.
Kirja, vaate tai lahjakortti vaateliikkeeseen, cd-levy...
no ei noi mun mielestä oo meikkejä ja parempi se on alkaa huolehtimaan omasta itsestä ja puhtudesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja neppi:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja neppi:
tilaa vaikka pätkä Demiä tai osta lahjakortti esim.Seppälään tms. Tai varusta pieni meikkilaukku kynsilakka, huulikiilto, dödö, suihkusaippua ja voide
Ei ihmeessä meikkejä 11-vuotiaalle.
Kirja, vaate tai lahjakortti vaateliikkeeseen, cd-levy...
no ei noi mun mielestä oo meikkejä ja parempi se on alkaa huolehtimaan omasta itsestä ja puhtudesta...
Totta joo...mulle jotenkin jäi mielikuva, että luettelit siinä enemmänkin meikkejä...tosin kynsilakan jättäisin silti pois. =)
 

Yhteistyössä