Mitää hyvää ja helppoa ruokaa tarjoaisin äiti-ystävälle+ lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
hyvin tehdyt lihapullat ja pasta ainakin maistuu kaikille.

Se on totta! Mulla vaan lihapullat tahtoo olla semmosia, että joskus ne onnistuu ja joskus taas maustaminen menee ihan päin mäntyä :x Ihan tuuripeliä siis enkä taida uskaltaa niitä tehdä jos menevätkin ihan pieleen :ashamed:

En tiedä onko tämä kenenkään muun herkkua, mutta meillä tälläinen ruoka on äidin ja lapsen mieleen:
kinkkua, paprikaa ja tuoreita herkkusieniä. Leikataan sopiviks paloiksi ja paistetaan pannulla. Mukaan heitetään kermaa ja ripaus suolaa.
Lisäks riisiä (tai pastaa).

Sit jotain salaattia:)

oletko tietoinen allergioista ja inhokeista?
Mä oon paprika-vammainen, se närästää niin, että en viitsi syödä. Ja sitä ##### paprikaa tungetaan nykyään joka sapuskaan!

Vastaan kans, et spagetti, tomaattikastike ja lihapullat. Meidän lapset söis niin, et eka ottais spakettia ja lihapullia ja pyytäis ketsuppia, toinen söis spakettia ja pyytäis päälle parmesaania ja äiti söis kaikkea (ja kaiken).
Laita kaffeen kanssa vaikka pitkopullaa, niin nirsommat saa täytettyä vatsansa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jauhelihakastike vois olla ihan hyvä ja turvallinen vaihtoehto. Mua aina jännittää laittaa toisille ruokaa kun pelkään, etten osaa maustaa hyvin :ashamed:

Jos teet spaghettikastikkeen, niin osta sitä yrttimaustettua tomaattimurskaa :) Ei ole pakko edes enempiä maustaa ja tulee hyvää. Plöräys ketsuppia ja pari rkl pyrettä. Mukaan vielä vajaa 1dl parmesania niin nams! JOS haluaa lisätä mausteita, niin mustapippuria, oreganoa ja basilikaa voi pistää pikkuisen joukkoon. Maistele ruokaa kun maustat!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jauhelihakastike vois olla ihan hyvä ja turvallinen vaihtoehto. Mua aina jännittää laittaa toisille ruokaa kun pelkään, etten osaa maustaa hyvin :ashamed:

=) mä olen kanssa sellanen stressaaja tarjottavista, yritin aina parasta mm. kotitekoista pizzaa, pihvejä yms. tortilla-sörsseleitä mitä ikinä keksinkään -ei niin arkista ruokaa-...kerran sit väsyneenä keitin perunat ja jauhiskastikkeet lopputuloksena muusi ja kastike. Koskaan ei vieraat oo ni kehunu ko silloin! =)

summa summarum kotiruoka maistuu parhaiten =)

Yhteistyössä