mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
mieltä ootte??kerron vähän
oon ollu miehen kanssa koht 12v yhdessä (ois koht 10v naimisissa).meil o 4 ihanaa tervettä lasta.lähdin pakoon omaa lapsuudenkotiani 12v sitte.tapasin ukkoni rakastuin ja muutin paikkakuntaa.aluksi kaikki oli kuin unta ihanaa.mietin voiko olla totta,voiko mulle käydä näin.mies muuttu pikkuhiljaa.mm varasti multa rahaa,valehteli,soitteli seksilinjoille,hakkas mua..annoin kaiken anteex lupas muuttuu.mulle tietenki puhkes masis.lapsia alko tulla kaikesta huolimatta.ero tuli -03.ei suostu muuttamaan pois ja kaupunki ei anna asuntoa.mies vie rahat joten en pysty muuttamaankaan.sossu ym, on miehen puolella.mitä teen?onko vika mussa niin ku mies väittää..kaikkeni oon tehny et mies muuttus tai et pääsisin pois tästä helvetistä-kierteestä.mitään ei oo jäljellä.

Laita se tekemään joku rikos ja käräytä se siitä:P hahah
Niin saat sille rikosrekisterin ja kun sillä on rekisteri niin poliisitkin ottaa sut enemmän tosissaan kun sua hakataan. Tuollaista ei pidä sietää ja tiedän ettei pehmeet keinot tepsi.

Yksi pehmeä keino tosin voisi tepsiä mutta veikkaan ettet halua tai olet jo kokeillut.. turvakoti?

kävin turvakodissa,mut eivät auttaneet jouduin palaamaan takas tänne.lupasivat auttaa asunnon ettimisessä mut sanovatki sit ettei se heille kuulu vaan sossulle ja sossu ei kuuntele mua hokee vain et on miehen puolella

Alkuperäinen kirjoittaja x:
kävin turvakodissa,mut eivät auttaneet jouduin palaamaan takas tänne.lupasivat auttaa asunnon ettimisessä mut sanovatki sit ettei se heille kuulu vaan sossulle ja sossu ei kuuntele mua hokee vain et on miehen puolella

Voi kirottua! Ymmärrän sua. Kovia otteita tässä nyt tarvitaan. Voisinpa auttaa.

kiitos pallerina!on täs taisteltuki 5v ja voimat ehtyvät ja sit tulee viranomaisia sanoo etten tee mitään asioitten eteen et muutus jokin!tää on niin vaikeeta ja raskasta yksin taistella..luen paljon ja kuulen juttuja et äiti ja lapset pääsivät muuttaa ja eroon miehestä..

miten ne on sun miehen puolella? sanot et haluat muuttaa ja tarvit näin ja näin paljon rahaa, katsot asunnon valmiiksi jne. Eihän ne anna sulle avaimia käteen vaan jotain sun tarvii itsekin tehdä. Jos sulla on kertoa tarkka summa heille, varmasti auttavat.

Tuo aihe on koskenut liiankin läheltä. Edes aina meistä ne vahvimmat ei pääse tilanteesta eroon. Siksi puhunkin jo alkuun kovista otteista. Viranomaisilla ei ole rahallisia resursseja hoitaa tapaustasi. Todennäköisesti poliisikin sanoo että "jos jotain pahempaa" sattuu niin ota yhteyttä vasta sitten. Monen virallisen tahon resursseja on kiristetty jo liikaa ja olet tavallaan aika yksin ( ellei "jotain pahempaa kuten pään irtoaminen") hoitamassa asioitasi.

Voi kun oikeasti voisin lohduttaa.. Mutta tiedän tilanteen vakavuuden ja vaarallisuuden joten en ala ehdottelemaan että "tekisit jotakin".

Yksi on varmaa että tarvitset jonkun tueksesi syteen ja saveen siellä paikkakunnallasi.. joku joka on kokenut ehkä saman. Onkohan tällaisen uhreille joku palsta? :attn:

Yksin toimiessasi saatat menettää henkesi tai pahempaa jos on pahempaa.

joo ei anna avaimii asuntoja katteltu yksityisiltä ja tarvittavaa summaa en saa.täällä sossussa puolletaan et perhe pysyy yhdessä loppuun saakka.sossun mielestä näin on hyvä.poliisille kun soitan hakevat pois ja tulee taas kohta takas.eivät voi kuulemma tehdä mitään kun osote on maistraatissa mut ei oo kirjoil täällä.

Yhteistyössä