mitä yhteistä kivaa teette?

10.07.2004
70
0
6
Tervehdys!

Näin sateisena tai ainakin harmaana päivänä, juolahtipa vain mieleeni kysäistä, millaisia asioita teette päivän aikana yhdessä lapsenne kanssa? Tarkoitan siis sellaisia juttuja, joista nauttii sekä vanhempi että lapsi. Oma poikani on reilun vuoden vanha ja tänään kävimme ensimmäistä kertaa yhdessä kuntosalilla.. Olin tosi yllättynyt: poika katseli kiinnostuneena kaikkea ja vähän kokeilikin jotain..Aika meni mukavasti omppua napostellessa ja "haahuillessa" . Minäkin sain tehtyä ihan kivan treenin! (jottei väärinkäsityksiä syntyisi, meidän sali on urheiluhallin yhteydessä ja ilmainen).

Meillä ei mitään erityisiä yhteisiä harrastuksia ole.Yhdessä siivotaan ja tyttö saa pikkutehtäviä esim. kerätä leluja ja kantaa pyykkiä kaappeihin,tosin ne ei aina löydä perille asti. =) Joskus istutaan ja leikitään/luetaan tai rötkötetään sohvalla molemmat ja katsotaan telkkaria.leikkeihinsä ei tyttö minua huoli,vaan tykkää touhuilla itsekseen.Äitiä ei tarvita sotkemaan. :D

Hei!
Käymme äiti-lapsi-ryhmässä, perhekahvilassa ja muskarissa, joissa tyttö näkee muita lapsia ja on innostunut uusista leluista, ja minä saan tavata muita äitejä. Asumme 15 km:n päässä lähimmästä kaupungista, joten kotipiirissä ei näe ketään. Kerran viikossa käymme mummon luona ja samalla leikkipuistossa. Nyt kun tyttö osaa jo kävellä aika hyvin ulkonakin, nauttii hän uusissa paikoissa liikkumisesta, ja itsekin ympäristön näkee ihan uusin silmin, kun mutkittelee lapsen kanssa. Kotona leikimme lattialla ja katselemme kirjoja. Aika kului mukavasti tehdessä "inventaariota" vaatekaapissa ja laatikoissa.

Yhteistyössä