Mitä voisi pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
-98 ostetuista brion vaunuista jotka ovat suht hyvässä kunnossa. Kankaat siis ehjät mutta hiukan väri haalistunut ja renkaat ovat hiukan kuluneet. Onko 40e ihan liikaa?

Äitin puolesta olen niitä myymässä ja itse voisin niistä tuon 40e maksaa joten siinä mielessä ajattelin onko sopiva? Siis voinhan minä ne vähemmälläkin myydä en vain oikein tiedä sopivaa hintaa.

Vantaalla ovat. Brion yhdistelmät kovalla kopalla. Taisi niissä olla se jalkapeitekin vielä. Vihreät jossa jonkilasita kuviota. Kuomun sisällä oli jotain nalle/nukke kuviota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ostin just tollaiset kaksi vuotta sitten ja ne makso 5e... eli voit pyytää ehkä 2e.

En minä niitä ahneuksissani ole myymässä suurella summalla sen takia haluaisin ihan realistisen summan mitä voisi pyytää:) Ja jos totta puhutaan niin kaikista eniten varmasti lämmittäisi mieltä jos lahjottasin ne mitä voisinkin kysäistä äitiltä:)

mä ostin just tollaiset kaksi vuotta sitten ja ne makso 5e... eli voit pyytää ehkä 2e.

No just. Vai että vaunut 2 eurolla...

Kyllä tuo 30-40 euroa on varmaan aika realistinen hintapyyyntö. Varmaan saisit kyllä hyvän mielen, jos lahjoittaisit ne jollekin vähävaraiselle.

Just, oot sitte joku selvännäkijä, kun ilman kuvaa tiedät millaiset ne vaunut on?!
Minkälainen mä olen, mulla on mustat hiukset ja painan 78kg? Kerro mulle tulevaisuuteni!

:headwall:

Yhteistyössä