mitä voisi olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli777

Vieras
..kun kävin keskenmenon jälkitarkastuksessa, ja ultrassa lääkäri huomasi nestepussin kohdussa (viikkositten oli halkaisijaltaan 3 mm) ja nyt tein raskaustestin joka näytti negaa mutta menkkoja ei kuulu, eli tietääkö kukaan mikä muu juttu tuo nestepussi voi olla kuin sikiöpussi? en tiedä uskallanko kuitenkaan aloittaa clomeja , jos se sittenkin on sikiöpussi ? kuinka kauan voi mennä että näkyy raskaustestissä? :/

Heippa!

Milloinkas sinun menkkojen olisi pitänyt alkaa?
Esikoisesta testi näytti plussaa vasta rv 5-6, sitä ennen oli aina negaa.
Täällä olen mielessäni ajatellut sinua ja toivonut, että kaikki kääntyy parhain päin!

:hug: Gerbera

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 14:39 Gerbera kirjoitti:
Heippa!

Täällä olen mielessäni ajatellut sinua ja toivonut, että kaikki kääntyy parhain päin!

No täällä taas olen uusin voimin, ja yritys taas kova :whistle: ;) mites itselläsi on voinnit? sehän tässä vähän rassaa kun en tiedä miten ne menkat edes ton kaavinnan jälkeen alkaa, mutta onhan siitä nyt jo kohta 7 viikkoa, eli jos oisin raskaana niin olis viikko 3 tai 2 ehkä, tiedä noista :/ , no ehkä olen vähän hätäinen testailija, tuli vaan mieleen että mikä muu juttu se neste voisi olla? kerrohan kuulumisia taas :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 15:03 elli777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 14:39 Gerbera kirjoitti:
Heippa!

No täällä taas olen uusin voimin, ja yritys taas kova :whistle: ;) mites itselläsi on voinnit? sehän tässä vähän rassaa kun en tiedä miten ne menkat edes ton kaavinnan jälkeen alkaa, mutta onhan siitä nyt jo kohta 7 viikkoa, eli jos oisin raskaana niin olis viikko 3 tai 2 ehkä, tiedä noista :/ , no ehkä olen vähän hätäinen testailija, tuli vaan mieleen että mikä muu juttu se neste voisi olla? kerrohan kuulumisia taas :)

Vauva on säikytellyt meitä aika tavalla; kahteen otteeseen on tullut veristä vuotoa, ensin rv 8 ja nyt rv 12. Onneksi vuodot sattuivat juuri oletettujen menkkojen aikaan, joten ne oli ihan normaalia vuotoa ja onneksi vuotoa tuli vaan vähän! Mut silti huolestuttiin ihan kympillä ja ajateltiin jo pahinta!

Olo on ollut ihan hyvä, kuvotus on taakse jäänyttä, mitä nyt silloin palailee takaisin, kun olen väsynyt.

Osasko se lääkäri mitenkään selittää sitä nestettä? Toivottavasti siellä sellainen pieni ihmistaimi olisi kasvamassa!! Toivon sitä todella!

[Vauva on säikytellyt meitä aika tavalla; kahteen otteeseen on tullut veristä vuotoa, ensin rv 8 ja nyt rv 12. Onneksi vuodot sattuivat juuri oletettujen menkkojen aikaan, joten ne oli ihan normaalia vuotoa ja onneksi vuotoa tuli vaan vähän! Mut silti huolestuttiin ihan kympillä ja ajateltiin jo pahinta!

Olo on ollut ihan hyvä, kuvotus on taakse jäänyttä, mitä nyt silloin palailee takaisin, kun olen väsynyt.

Osasko se lääkäri mitenkään selittää sitä nestettä? Toivottavasti siellä sellainen pieni ihmistaimi olisi kasvamassa!! Toivon sitä todella!
[/quote]

Se teidän pikkuinen alkaa näköjään säikytellä teitä jo pienestä pitäen ;) no onneksi ei kuitenkaa mitään vakavaa, ja toivon että loppuraskauskin menee hyvin ja vauva alkais jo rauhoittumaan sinne.
Mun täytyy varmaan tänään tehdä testi ja kattoo mitä näyttää ja sitten aloitan taas terot ja clomit :/ onneksi taas on kesä ja alkaa taas vähän piristymään tässä =)

En halua antaa turhaa toivoa, mutta kerronpa tässä yhden tosi tarinan joka on pieni ihme sinänsä. Mieheni sukulainen sai vauvan n. 40 v ja lääkärit eivät olleet antaneet paljoakaan toivoa tämän suhteen sitä ennen. No hänkin sai " keskenmenon" ja kohtu kaavittiin, MUTTA lääkäri onneksi epäonnistui työssään koska tämä nainen huomasikin jonkin ajan päästä olevansa raskaana edelleen kaavinnasta huolimatta ja ultrassa nähtiin siinävaiheessa elossa oleva pieni alkio/sikiö. Ja terveen vauvan sai ja synnytti. Joskus siis näinkin päin. En kerro enempää yksityiskohtia ettei tätä nyt vain kukaan tunnistaisi.

Yhteistyössä