Mitä voisi mainita omiksi heikkouksiksi työhaastattelussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Siinähän se kysymys jo tulikin... Tänään menossa haastatteluun ja pitäisi miettiä etukäteen tiettyjä kysymyksiä mitä siellä kysellään kuitenkin. Ja eikös ne aina kysy omia hyviä ja huonoja puolia??

Ideoita kehiin...

Minun mielestäni sen kannattaa olla joku todellinen heikkous, joka liittyy alaan, mutta josta voit osoittaa, että olet tehnyt sen korjaamiseksi jo jotain. En itse ainakaan palkkaisi ihmistä, joka kertoo heikkoudekseen työnarkomanian, liiallisen ahkeruuden tms., eikä sitten taas kannata myöskään tuoda esiin privaattielämän heikkouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Minun mielestäni sen kannattaa olla joku todellinen heikkous, joka liittyy alaan, mutta josta voit osoittaa, että olet tehnyt sen korjaamiseksi jo jotain. En itse ainakaan palkkaisi ihmistä, joka kertoo heikkoudekseen työnarkomanian, liiallisen ahkeruuden tms., eikä sitten taas kannata myöskään tuoda esiin privaattielämän heikkouksia.

Tämä tuli minullekin heti otsikosta mieleen. On niiiiiiin falskia sanoa, että no olen kai minä vähän tällainen työhullu, liikaakin tulee tehtyä. Ja vaikkei olisikaan falskia, vaan totuus, niin mun mielestä se kertoo elämänhallinnan puutteesta.

Sanoisin siis jonkun todellisen vikani.

Yhteistyössä