Mitä vois tehdä 10v tytön kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!:
Ihan kuin joku kiinnittäis huomiota toisen ylipainoon, ei varmasti. Jos joku sattuu sitten olemaan niin idiootti, ei sellaiselle ihmiselle voi muuta kuin nauraa. Oikeus se on sullakin elää!

Kiitti. Ja totta, kaikilla on oikeus elää mutta olen jo yli 10 vuotta kartellut tiettyjä paikkoja ihan säästääkseni itseäni joten vaikea lopettaa nyttekään. Mutta hyvä että tuli muitakin ideoita mitä tehdä tuon ikäisen kanssa ja se pääasia. :)

Menkää kirpparille, pöngitte siellä se on kivaa. Sitten menette kotiin ja teette pitsaa, annat tytön tehdä ja sinä neuvot. Sen jälkeen syötte pitsaa, pelaatte Afrikan tähteä, Monopolia tai Jatsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Älä vaan sit tee omia lapsia, jos et niittenkään kanssa vois mennä mihinkään. :o Onko sulla paniikkihäiriö?

No nyt oli kyse siitä mihin veisin ton siskontytön, ei siitä onko mulla paniikkihäiriö ja teenkö omia lapsia. Mut en ole koskaan omia lapsia tekemässäkään, mutta en sen takia että en voisi mennä heidän kanssaan mihinkään vaan ihan muista syistä. Ja ei, mulla ei ole paniikkihäiriötä. Ahdistusta joskus kyllä ja masennusta, mutta tää onkin jo ihan eri aihe josta en nyt jaksa puhua enempää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Menkää kirpparille, pöngitte siellä se on kivaa. Sitten menette kotiin ja teette pitsaa, annat tytön tehdä ja sinä neuvot. Sen jälkeen syötte pitsaa, pelaatte Afrikan tähteä, Monopolia tai Jatsia.

Ei huono idea tämäkään :)

Yhteistyössä