Mitä vois pyytää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Tällasesta syöttötuolista:

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2706/pl#

Käytetty vaan muutaman kerran ja mukana se tuolin oma pehmuste?

Meneekö liian halvalla jos pyytää 20??

No riippuu kunnosta, onko maalit pinnassa vielä (siis jos on maalattu tuoli) ja onko naarmuja jne. 20-30e.

Jos hyväkuntoinen ja pehmustekin vielä mukana, maksaisin helposti sen 30e. Me kuitenkin maksettiin uudesta n. 70e että helposti voisin 30e maksaa käytetystä hyväkuntoisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu missä myy:
Mä sain huutiksessa 46? ja oli pehmuste mukana. Tuolissa oli pinttymää ja lakkapinta osin kärsinyt.

Huutiksessa saa hyväkuntosesta hyvällä tuurilla jopa 50e pehmusteineen että todellakin riippuu missä myy. Kirppisellä ei välttämättä sais ikinä 50e vaikka ois kuinka uudenveroinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu missä myy:
Mä sain huutiksessa 46? ja oli pehmuste mukana. Tuolissa oli pinttymää ja lakkapinta osin kärsinyt.

Mä poltin tuossa kunnossa olevan takassa; en kehannu ees antaa sitä kelleen :snotty: :ashamed:

Just. :o

Meillä oli ne käsinojakohdat pinttyneet ja lakkaus samoista kohdista kulunut. Laitoin kyllä lähtöhinnaksi jonkun 5 ? eikä ollut edes hintavarausta. Mutta joku tuon tuolin halusi kipeästi vaikka uuden olisi saanut kaupasta halvemmalla. Tuohon hintaan kun tuli ostajalle vielä postimaksutkin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä annoin just viime viikolla tismalleen samanlaisen syöttötuolin pois. Mutta ilman pehmustetta..
Mut kai se 20? on ihan hyvä hinta!

Mä yritin kans antaa ton ihan ilman kaverille, mutta se haluaa Stokken :D Tuntemattomalle en ilman anna, vasiten kun on periaatteessa ihan uus.

Yhteistyössä