Mitä vois pyytää 136kpl:sta Liberon teippuvaippoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viears
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itel housuvaippoja kaamee läjä, mut en niitä kyl myydä ajatellu. On vierasvarana ja tyttö saa nukkeleikkeihin..

Ikinä en oo nähny olleenn vaippoja myynnissä, mut selaile huutonettiä, jos siel olis, ett näkisit hintatason..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
En tiedä, mitä vois pyytää, mut joskus oon huutiksessä nähny vaippoja huudettavana..

onks menny?

ihan meinasin laittaa osta pois ja sopivan hinnan

En tiedä, et menikö.. Ite joskus kattelin sieltä ja oisin ostanukin, mut jotenkin tuntu, et olis tullu hirveesti maksettavaa, ku tietenkin postikulut huudon hinnan päälle ois tullu.. Ja älä kysy mitä pyysi vaipoista, en enää muista :)

jos sopiva ostaja sattuu olee lähellä ettei tuu postikuluja.. laita kaupan seinälle lappu!?

Minkä kokoisii vaippoja?
Prismasta ku "Meidän kokoo" saa reilu 80 vaippaa 13,90e, jos joku täs lähel myis ni mä voisin maksaa vaik 8-10e..

Alkuperäinen kirjoittaja pje:
http://www.huuto.net/kohteet/4-pakettia-libero-comfort-fit-vaippoja-10-16-kg-56-kpl_pkt/141018149 tossa esimerkki, mut mun mielestä turhan kova hinta...

oisko joku 10e liikaa?

Kymppi on aika passeli hinta, sillä luulis menevän kaupaksi. Mun mielestä noissa paketeissa on vaipan kappalehinta yleensä n. 26 senttiä. Anna ihan reilu alennus, ni kyllä varmaan joku ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Alkuperäinen kirjoittaja pje:
http://www.huuto.net/kohteet/4-pakettia-libero-comfort-fit-vaippoja-10-16-kg-56-kpl_pkt/141018149 tossa esimerkki, mut mun mielestä turhan kova hinta...

oisko joku 10e liikaa?

Kymppi on aika passeli hinta, sillä luulis menevän kaupaksi. Mun mielestä noissa paketeissa on vaipan kappalehinta yleensä n. 26 senttiä. Anna ihan reilu alennus, ni kyllä varmaan joku ostaa.

Joo saattaahan noista tuon kympin joku maksaa jos sattuu olemaan lähellä että voi hakea, postikulut lienee lähes tuplais ton hinnan.

Yhteistyössä