Mitä voin tehdä. Naapuri valittaa koiristamme jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
ja aina erisyy.
Me olemme asuneet tässä rivitalon pätkässä 5vuotta. Koirat olleet koko sen ajan meillä. Ikinä tätä ennen naapureillamme ei ole ollut mitään valittamista koiristemma ja kaikki muut vain tykkäävät noista.

Nyt tähän muutti kuukausi sitten uusi naapuri. Ja hän on alkanut valittamaan. Koirat haukkuvat. Juu, kyllähän ne silloin tällöin haukahtavat mutta ei todellakaan mitään jatkuvaa räksyttämistä. Olen itse kotona niin tiedän tämän varmaksi.

yms yms. Muilla naapureilla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia koiriemme suhteen.
Tämä yksi uusi asukas keksii vain kaikesta valittamista. Jätänkö hänet omaan arvoonsa ja annan valittaa vai mitä minun pitäisi tehdä?

Minulla on valitettavasti kokemusta valittavasta naapurista. :kieh: Meillä tosin valituksen syy on lapset. Olen ollut yhteydessä isännöitsijään ja sieltä suunnalta ollaan kyllä meidän puolella tässä kiistassa, lapsiperheestä kuuluukin lähteä ääntä, ei sellaisesta voi valittaa.
Mistä asioista se naapuri sitten valittaa? Tietenkään ei ole sopivaa että koirat säännöllisesti sisällä haukkuu, se olisi toki pätevä syy, mutta kun sanoit että sellaista ei tapahdu.

Joskus saattavat parikertaa päivässä haukahtaa. Mutta ei sen enempää. Ja muilla naapureilla ei todellakaan ole ollut mitään ongelmia koiriemme suhteen. Ei ikinä mitään valittamista.

ainoastaan nämä uudet keksivät jostain syystä valittamista. En tiedä mitä tehdä

Meillä myös veeeeeeeeemäinen naapuri |O |O
Omakotitalossa asutaan,valittanu vuosien varrella mm.koirasta.Nyt sitte otti silmätikukseen uudet tulevat naapurit.Niille valittanu mm.siitä ku on liian iso tontti :o

jeesh miten voi olla liian iso tontti? Kateus taitaa olla ainoa selitys... mutta olisi hauska kuulla mikä on tämän valittavan naapurin hieno selitys asialle. Mitä sille liian isolle tontille pitöisi tehdä?

Arvelen että tätä akkaa ketuttaa ku eivät ostaneet isompaa tonttia rakennus vaiheessa vaikka olis pystyny.Nyt on liian myöhäistä.Näin ymmärsin että uusi talo on liian lähellä heidän rajaa.
Ihan lain määräämä väli on,jos ei enemmänkin.
Tällä akalla mies ja 3 lasta.Säälittää,on niin hemmetin tarkka IHAN kaikesta.Sairas!!!

Yhteistyössä