Mitä vitamiineja ilman et pärjää/Gallup?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elli"

Vieras
1.Mitä "vitamiineja" ilman et pärjää eli siis mistä on ollut niin paljon apua ettet halua luopua niistä? Koskee kaikkia luontaistuotekaupan valikoimissa olevia tuotteita.
2. Mitä apua niistä on ollut?
3. Kuinka paljon niitä otat ja mitä merkkiä?
4. Erotavatko toisistaan kesä,syksy,kevät ja talvivitamiinisi?

Lista on pitkä, koska minulla imeytymishäiriö eli en pysty ottamaan monia aineita ollenkaan (tai pystyn ottamana liian vähän) ravinnosta.
Tarvitsen lisäksi ainakin
-rautaa (Obsidan Fe)
-kalsiumia.
-magnesiumia
-d-vitamiinia
-foolihappoa.
-maitohappobakteereja
jne.
Kaikkein nopeiten huomaan B-vitamiinitason laskun eli piikin lisäksi syön B12, B1, B2, B3, B 5 ja B6-vitamiinia tabuina.

Kalaöljykapselit, en tiedä onko psyykkistäkin vaikutusta, mutta voin paremmin kaikin puolin kun niitä syön. :) Monivitamiinia myös otan, eipä haittaakaan ole ollut, rautakuuri säännöllisesti muutaman kerran vuodessa, kun menkat runsaat.

D3-vitamiini, Healthy Origins 10000IU

Kuukautiskierto on palautunut yli 120 päivästä 35 päivään käytön aloittamisen jälkeen. Muu hormonitoiminta on normalisoitunut ja pahimmat pcos-oireet ovat lievittyneet/kadonneet.

D:tä syön syksystä kevääseen koska sitä ei muuten saa tarpeeksi.
Sen lisäksi syön pysyvästi maitohappobakteereja koska mulla on suolisto-ongelmia joihin ne auttaa.
Lisäksi uskon näiden molempien vaikuttavan vastustuskykyyni myönteisesti koska olen viimeksi ollut kipeä viime pääsiäisenä, ennen mulla oli flunssa suunnilleen joka toinen kuukausi.

Yhteistyössä