Mitä vit..!! Voinko olla, tai olenko raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Syön e-pillereitä, ja ihan ajallaan olen ottanut aina. Nyt olisi menkkojen aika, mutta mutta.. Keskiviikkona alkoi pientä ruskeaa vuotoa, sitä tuli myös torstainkin. Eilen ja tänään ei juuri mitään, ihan vaaleanpunaista jonka pyyhkiessä huomaa, siteeseen asti ei tule mitään. MISSÄ ON MUN MENKAT?? Maanantaina pitäis aloittaa uus pillerilista! :/

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eiks noi kuulosta pieniltä menkoilta? Mikset tee testiä?

Mun menkat on kyllä erilaiset yleensä, ekat kaks päivää tulee rytinällä, koko ajan saa olla töllykkää vaihtamassa. Teen kyllä testin, mutta maanantaina vasta. Voi perse, ei tää saa mennä näin.

Mulla sama homma.
Ainut etten käytä ehkäisyä.
Maanantaina piti menkat alkaa mut ei.
Tiistaina tuli vähän rusehtavaa paperiin,vuotoa ei ole ollu. Ei ole tarvinnut käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa. Eilen tuli taas aamulla vähän paperiin pyyhkiessä tosin sit illemalla ei tullu edes pyyhkiessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä täää on:
Mulla sama homma.
Ainut etten käytä ehkäisyä.
Maanantaina piti menkat alkaa mut ei.
Tiistaina tuli vähän rusehtavaa paperiin,vuotoa ei ole ollu. Ei ole tarvinnut käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa. Eilen tuli taas aamulla vähän paperiin pyyhkiessä tosin sit illemalla ei tullu edes pyyhkiessä.

Sulla on jo noin myöhässä, tee testi ihmeessä. Veikkaan kyllä että positiivista näyttää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
pillerit voi myös muuttaa menkkoja ja joillakin voi loppua menkat kokonaan hormonaalisen ehkäsyn tuloksena... testiä kehiin niin oot varmempi...

Oon syönyt noita pilsuja jo kohta vuoden, ei kai menkat voi yhtäkkiä muuttua?

Kun söin pillereitä, mullakin oli yleensä normaalit, mutta sitten yhtäkkiä muutaman kerran ihan minit.

Helpotus. Toivottavasti mullakin näin... Vaikka oon vuosien varrella pilsuja syönyt paljon, niin ikinä ei oo tällaisia "menkkoja" tullut.

Niin, ajattelin vaan, että onhan se tosi harvinaista, että tulee edes pieniä menkkoja kun on raskaana, vaikka juttuja kuuleekin.

Mulla tuli toista lastamme odottaessa, just näin alkuraskaudessa sillon kun piti menkkojen tulla, niin pientä ruskeaa vuotoa pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
jos olet harrastanut seksiä niin voit olla raskaana

On kyllä tooooosi harvinaista jos e-pillerit oikein käytettynä pettää, jostain syystä nää harvinaisuudet tietty sattuu tälle palstalle.. :whistle:

Eikö. Samaa oon itekin aina sanonut ja miettinyt, että ei ne petä oikein käytettynä. Ja mulla on kolmen lapsen äitinä myös kokemusta pillereistä, niitä oon syönyt teinistä asti. Vaan nytkö sitten käy köpelösti. :/

On kyllä tooooosi harvinaista jos e-pillerit oikein käytettynä pettää, jostain syystä nää harvinaisuudet tietty sattuu tälle palstalle.. :whistle:

Oikeastaan nuo pillereiden pettämiset on aika yleisiäkin. Mulle ei pillerit enää raskauden jälkeen sopinut, otin pillerin AINA ihan samaan aikaan (oli muistutus puhelimessa) ja tulin kaksi kertaa raskaaksi, molemmilla kerroilla meni kesken.

Testin tekemällähän se selviää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oikeastaan nuo pillereiden pettämiset on aika yleisiäkin. Mulle ei pillerit enää raskauden jälkeen sopinut, otin pillerin AINA ihan samaan aikaan (oli muistutus puhelimessa) ja tulin kaksi kertaa raskaaksi, molemmilla kerroilla meni kesken.

Testin tekemällähän se selviää.

Niin se selviää. Mies ei vielä halua hoppuilla (enkä välttämättä minäkään...), eli ootetaan sinne maanantaille. Jos nyt niin käy että raskaana olen, niin keskeytys on tiedossa. Ja sen jälkeen miehelle vasektomia.

Mulla tuli pillereiden kanssa aina välillä jotain vuotohäiriöitä. Eli oli joko minimenkat tai sitte menkat alko ennen liuskan loppumista. Kyllä se siitä tasoittuu sitte jossain vaiheessa, jos ei niin vaihda merkkiä....

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla tuli pillereiden kanssa aina välillä jotain vuotohäiriöitä. Eli oli joko minimenkat tai sitte menkat alko ennen liuskan loppumista. Kyllä se siitä tasoittuu sitte jossain vaiheessa, jos ei niin vaihda merkkiä....

Tasoittuu? Kun kohta vuoden oon näitä pilsuja jo syönyt, ja aina tullut normaalit menkat..

Haista sinä pitkä pee! Ja ole onnellinen ette ole itse joutunut tuohon "harvinaiseen joukkoon"!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

Tasoittuu? Kun kohta vuoden oon näitä pilsuja jo syönyt, ja aina tullut normaalit menkat..

Mäkin olin syöny Mercilonia vuoden kun alkoi häiriöt. Vaihdettiin merkkiä ja toimi monta vuotta ennen lasten hankkimista. Nuo erilaiset vuotohäiriöt voi siis olla hetkittäisiä, parissa kierrossa tapahtuvia ja sitte tasoittuu taas normaaleiksi. Ja jos ei niin kannattaa vaihtaa merkkiä. Tosin mikäli raskaustesti näyttää negatiivista niin olisin vaan onnellinen niukoista minimenkoista :D