mitä vit**a?en oo raskaana ja supistelee :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nobody know
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nobody know

Vieras
voiko tuo mahdollista olla,viime yönä heräsin tunteeseen mitä raskaus aikana harjoitus supistukset on,näitä tuli ja meni tähän iltaan asti,testasin negan,joten raskaanakaan en ole,ja kaiken lisäks alamahassa siis ihan häpyluun tietämillä joku muljahtelee,mä jo luulin olevani salaa raskaana,mutta testi näytti negaa,mitä ihmettä tää voi olla?

menkat ei voi alkaa vielä,tarkat kun ovat ja siihen on vielä aikaa..muljahtelu tuntuu sen verran oudossa paikassa että suoli se tuskin on,siitäkin suoli muljahtelusta kun kokemusta on :D
mut mistä tuo supistus tunne johtuu?ihan ku harjotus supistuksia,ja niitä on tullu arviolta sellaiset 40-50kpl eilis yöstä asti

mä jo kaupassa meinasin housut vetää kinttuun :D ku tuntu et sieltä joku valahtaa,oiskohan sit tosiaan tuo polyyppi,pitäsköhän huomenna soitella neuvolaan tai jotain?tk lle kun soittaa niin nauravat päin naamaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä jo kaupassa meinasin housut vetää kinttuun :D ku tuntu et sieltä joku valahtaa,oiskohan sit tosiaan tuo polyyppi,pitäsköhän huomenna soitella neuvolaan tai jotain?tk lle kun soittaa niin nauravat päin naamaa

No ei ne kyllä neuvolassa osaa auttaa :D Jos kovin häiritsee, varaa aika gynelle.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtu:
kyllä kohtu supistelee muutenki, mulla esim aina menkkojen aikaan oikeen tuntuu supistuksia,tuntui jo teininä :)

koko ikäni olen kärsinyt supisteluista kuukautisten alkupäivinä. kun olin raskaana ja synnytyssupistelut alkoi ajattelin että näitäkö ne supistukset on, muahan on supistellut melki koko ikäni..

Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
Alkuperäinen kirjoittaja kohtu:
kyllä kohtu supistelee muutenki, mulla esim aina menkkojen aikaan oikeen tuntuu supistuksia,tuntui jo teininä :)

koko ikäni olen kärsinyt supisteluista kuukautisten alkupäivinä. kun olin raskaana ja synnytyssupistelut alkoi ajattelin että näitäkö ne supistukset on, muahan on supistellut melki koko ikäni..

Mulla kans.

ja mistähän mä sen gynen repäsen?pieni kun on tääkin paikka,täällä mitään gynejä oo,ainoostaan neuvolalääkäreitä,sinne arvelin siis,niin osaisivat katella oikein tuota värkkiä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja mistähän mä sen gynen repäsen?pieni kun on tääkin paikka,täällä mitään gynejä oo,ainoostaan neuvolalääkäreitä,sinne arvelin siis,niin osaisivat katella oikein tuota värkkiä..

No jos ne sut sinne ottaa, ni toki menet. Ei täällä neuvolaa ole mitään asiaa, jos ei raskaana ole. Mut saattaapa ne sut vaikka lähettää gynelle, jos katsovat aiheelliseksi, harvoin neuvolalääkäreillä näistä asioista niin laajaa tuntemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja ihme porukkaa täällä:
mitä vi**ua sä muita palstalaisia syyllistät ettemme osaa tehdä diagnoosia.

ketkä TE ette osaa tehdö diagnoosia?taitaa olla pipo pikkasen kireellä..
mitäs edes luet avausta jos et osaa auttaa ;)

mutta kiitos muille asiallisista vastauksista..
ja pikkukylän neuvola kyllä ottaa vastaan :D

Yhteistyössä