Mitä virkaa miehillä on?

Mies on paras ystäväni. Ymmärtävä, älykäs ja lojaali kumppanini. Ihana rakastaja. Lapsen ilo ja riemu. Tuki ja turva. Ihminen, jota ilman elämä ei tuntuisi samalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mies jakaa mun kanssa ilot ja surut, meillä on hauskaa yhdessä. Mies tekee paljon asioita perheensä eteen; käy töissä, laittaa ruokaa, hoitaa vauvaa, tekee miehisiä hommia ja myös niitä naisellisempia. Käy metsällä ja kalassa ja vieläpä valmistaa niistä mahtavat ateriat, mies hellii minua ja kunnioittaa, vie minut pilviin sängyssä ja on maailman rakkain ja ihanin ihminen. Enpä osais kuvitella elämääni ilman häntä. En olisi ilman häntä enää onnellinen.

Mä peesailen Rytkäätystä muilta osin, paitsi mun mieheni ei metsästä/kalasta. Niiden tilalla on urheilulaji, johon myös kaksi vanhinta lastamme ovat hurahtaneet.

Reilut 12 vuotta olemme eläneet yhdessä ja toivottavasti noita yhdessäolovuosia tulee vielä kymmeniä lisää. Mä muuten näen mieheni ensisijaisesti ihmisenä, en miehenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaankaan :D:
Joko käy Scarlett kateeksi? :)

Miksi pitäisi käydä kateeksi? :o Mä pystyn elämään ilman miestä, ei mun elämä miehistä ole kiinni.

Voi. Kyllä sä sitten ymmärrät jos löydät mahtavan miehen ja parisuhteen.

No kuule voi. Mua ei kiinnota löytää ketään. Miksi mun elämä olisi ilman miestä jotenkin huonompaa? Mä pystyn elämään ilman miestä, mutta tuntuu ettei kovin moni pysty.

Mitä miehellä tekee?

Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, nainen ei saisi mennä kaverien kanssa baariin, jos meikkaa niin mies kysyy että miksi sä meikkaat, mustasukkaisiakin miehet osaa olla.

Huih :o

Mutta joo, mieheni ei tee mitään noista Scarlettin luetteloimista asioista. Todellakin saan mennä ystävieni kanssa baariin, laitan itseni (meikkaan ja huolittelen) joka päivä eikä hänellä ole siitä mitään negatiivista nuristavaa ( tai siisi niinä päivinä, jolloin ei ole pyjamapäivä;) ). Eikä hän ole mustasukkainen ainakaan siinä mielessä, että siinä olisi negatiiviskalskahtainen sävy.

Miksi pitäisi käydä kateeksi? :o Mä pystyn elämään ilman miestä, ei mun elämä miehistä ole kiinni.

No kuule voi. Mua ei kiinnota löytää ketään. Miksi mun elämä olisi ilman miestä jotenkin huonompaa? Mä pystyn elämään ilman miestä, mutta tuntuu ettei kovin moni pysty.

Oletpa sä katkera! :O
Mä en muuten sanonut että sun elämä ois huonompaa yksin mutta olen ihan 100 % varma että jos loistava mies sattuis kohdalle niin yksin oloon et enää vaihtaisi.Mutta toisaalta, etpä sä edes tiedä mitä menetät. :whistle:

että mimmosia miehiä sun kohdalles on sattunut? onks kukaan niist pitänyt sua minään muuna kuin......? mä näet olen onnellinen mieheni kanssa koska meil kaikki perustuu toisen kunnioittamiselle. onks sun miehen arvostaneet ja kunnioittaneet sua lainkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kerros nyt scarlett:
että mimmosia miehiä sun kohdalles on sattunut? onks kukaan niist pitänyt sua minään muuna kuin......? mä näet olen onnellinen mieheni kanssa koska meil kaikki perustuu toisen kunnioittamiselle. onks sun miehen arvostaneet ja kunnioittaneet sua lainkaan?

!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kerros nyt scarlett:

No en ole huomannut sun kysymyksiä, en mä päivystä mun ketjuja koko ajan. Että aivan turhaan vedät mitään johtopäätöksiä. :hug: :whistle:

Mitä mun pitäisi selittää mun miessuhteista? Mitä sä sillä tiedolla teet? Mä olen vain kyllästynyt miehiin ja heti mut leimataan säälittäväksi luuseriksi joka ei kelpaa miehille muuta kuin panopuuksi.

Mä olen saanut lapsen suunnitellusti miehen kanssa, että siitä voit päätellä olinko muutakin kuin panopuu. Toisellekin miehelle olin suunnitellusti raskaana, että olinkohan muutakin kuin panopuu?

Mä olen vain yksinkertaisesti kyllästynyt miehiin. Että silleen. Ei siinä sen kummempaa. Ei kaikkea aina tarvitte analysoida puhki.

Kyllä mä pärjäsin ilmankin, siis sillä että osaisin tehdä kaikki "miehisetkin " hommat,
mutta emmä parasta ystävääni ja elämäni rakkautta haluis menettää.
Meillä on mahtavan hauskaa yhdesä ja ihanat lapsetkin vielä ;)

Mä en muuten sanonut että sun elämä ois huonompaa yksin mutta olen ihan 100 % varma että jos loistava mies sattuis kohdalle niin yksin oloon et enää vaihtaisi.Mutta toisaalta, etpä sä edes tiedä mitä menetät. :whistle:

Miksi ilman miestä eläminen on menettämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Kyllä mä pärjäsin ilmankin, siis sillä että osaisin tehdä kaikki "miehisetkin " hommat,
mutta emmä parasta ystävääni ja elämäni rakkautta haluis menettää.
Meillä on mahtavan hauskaa yhdesä ja ihanat lapsetkin vielä ;)

no tästäpä se ydinsyy parisuhteesa elämiseen löytyykin.

Miksi ilman miestä eläminen on menettämistä?

:attn:

Ja miksi mä olisin katkera, kun en kerran miestä halua? Onko miehetön nainen automaattisesti katkera? Mikä onnentakuu ja auvo se mies aina muka on, eikö voi olla onnellinen ilman miestä, ilman katkeruutta?

Yhteistyössä