Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tiesin että haluisit!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa kunnon panot
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:suurin osa kaipaa ihailua ja kehuja. äitinsä ei vissiin oo pitäny tarpeeks korkeella jalustalla... nainen tekee työnsä, eikä edes odota siitä kiitosta. mut auta armias, jos mies tekee jotain (mitä sen pitäis tehdä JATKUVASTI) niin heti pitäis olla kehumassa että hyvä poika hienoa...
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki on suhteellista:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa kunnon panot
No riippuu kyl vähän miehestä... ; D
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joo lapsen olen saanut miehen avulla, mutta siis niin kuin muuten? Mitä miehellä tekee?
Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, nainen ei saisi mennä kaverien kanssa baariin, jos meikkaa niin mies kysyy että miksi sä meikkaat, mustasukkaisiakin miehet osaa olla.
Saan nukkua viikonloppuaamuisin pitkään, kun mies hoitaa lapset, muutoinkin mahdollistaa iltariennot työkavereiden tai kavereiden kanssa. Osallistuu lasten elättämiseen ja yhteisen kodin ja kulujen maksamiseen.
On minun paras kaverini ja kumppanini jonka kanssa voin jakaa kaikki ilot ja murheet maan ja taivaan välillä. Jonka kanssa saan nauraa ja itkeä yhdessä. Jonka kanssa on kiva tehdä asioita, ja harrastaa sitä seksiäkin.
Ja tekee se mies niitä miesten hommiakin, niin minäkin tosin, näitä meillä ei niin eritellä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä teitä kaikka taas vaivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
on niin kauheeta luettavaa että ei osaa kirjottaakkaan.
nyt on pakko häipyä... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Saan nukkua viikonloppuaamuisin pitkään, kun mies hoitaa lapset, muutoinkin mahdollistaa iltariennot työkavereiden tai kavereiden kanssa. Osallistuu lasten elättämiseen ja yhteisen kodin ja kulujen maksamiseen.
On minun paras kaverini ja kumppanini jonka kanssa voin jakaa kaikki ilot ja murheet maan ja taivaan välillä. Jonka kanssa saan nauraa ja itkeä yhdessä. Jonka kanssa on kiva tehdä asioita, ja harrastaa sitä seksiäkin.
Ja tekee se mies niitä miesten hommiakin, niin minäkin tosin, näitä meillä ei niin eritellä.
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:suurin osa kaipaa ihailua ja kehuja. äitinsä ei vissiin oo pitäny tarpeeks korkeella jalustalla... nainen tekee työnsä, eikä edes odota siitä kiitosta. mut auta armias, jos mies tekee jotain (mitä sen pitäis tehdä JATKUVASTI) niin heti pitäis olla kehumassa että hyvä poika hienoa...
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mies jakaa mun kanssa ilot ja surut, meillä on hauskaa yhdessä. Mies tekee paljon asioita perheensä eteen; käy töissä, laittaa ruokaa, hoitaa vauvaa, tekee miehisiä hommia ja myös niitä naisellisempia. Käy metsällä ja kalassa ja vieläpä valmistaa niistä mahtavat ateriat, mies hellii minua ja kunnioittaa, vie minut pilviin sängyssä ja on maailman rakkain ja ihanin ihminen. Enpä osais kuvitella elämääni ilman häntä. En olisi ilman häntä enää onnellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:suurin osa kaipaa ihailua ja kehuja. äitinsä ei vissiin oo pitäny tarpeeks korkeella jalustalla... nainen tekee työnsä, eikä edes odota siitä kiitosta. mut auta armias, jos mies tekee jotain (mitä sen pitäis tehdä JATKUVASTI) niin heti pitäis olla kehumassa että hyvä poika hienoa...
B)
Höpöhöpö, ei pidä yleistää! On noitakin, mutta paljon on myös helmiä miessukupuolen edustajissa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaankaan :D:Joko käy Scarlett kateeksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mies jakaa mun kanssa ilot ja surut, meillä on hauskaa yhdessä. Mies tekee paljon asioita perheensä eteen; käy töissä, laittaa ruokaa, hoitaa vauvaa, tekee miehisiä hommia ja myös niitä naisellisempia. Käy metsällä ja kalassa ja vieläpä valmistaa niistä mahtavat ateriat, mies hellii minua ja kunnioittaa, vie minut pilviin sängyssä ja on maailman rakkain ja ihanin ihminen. Enpä osais kuvitella elämääni ilman häntä. En olisi ilman häntä enää onnellinen.
ole onnellinen moisesta miehestä. kyllä se joskus kirpasee sydämestä kun kuulee miten hyvin joillain asiat on.. sitä kun kuvitteli oman elämänsä niin erilaiseksi. että olisi se yhteinen perhe jota yhdessä pyöritettäisiin. tiedätkö.. silmät kostuu väkisin. mä myönnän että kateeks käy. toki yksinolossakin puolensa on, mutta..