Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:BTW, yllättävän avointa miesvihaa tällä palstalla saa harjoittaa :/
No ainako sitä pitäisi olla lepertelemässä ja nostattamassa miesten ittetuntoa? Tai jotakin muuta nostattamassa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:BTW, yllättävän avointa miesvihaa tällä palstalla saa harjoittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Ja aivan turha meidän naisten vinkua tasa-arvon perään jos olemme itse näin kapeakatseisia ja asenteellisia toisen sukupuolen edustajia kohtaan. Typerää luettavaa eräiltä..
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Ja aivan turha meidän naisten vinkua tasa-arvon perään jos olemme itse näin kapeakatseisia ja asenteellisia toisen sukupuolen edustajia kohtaan. Typerää luettavaa eräiltä..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:BTW, yllättävän avointa miesvihaa tällä palstalla saa harjoittaa :/
niin, hähhäh. Minkäs teet? B)
Miltä tuntuu?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
Onk sul hyvä meisseli imppu?
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
Housut kinttuihin ja sassiin :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:löysä ja ruttunen.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
No jos sä vedät tuhman opettajan lookin, eli hametta, stay uppia, valkosta kauluspaitaa, jne, niin saat vedellä vaikka karttakepillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
No jos sä vedät tuhman opettajan lookin, eli hametta, stay uppia, valkosta kauluspaitaa, jne, niin saat vedellä vaikka karttakepillä =)
Ja jumalauta silloin seistään kun puhutellaan opettajaa |O
Saat aivan varmasti sormille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jee... lyö mua, lyö mua, pidä mua pahana B)
Ja jumalauta silloin seistään kun puhutellaan opettajaa |O
Saat aivan varmasti sormille![]()
Aivan varmasti seistään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joo lapsen olen saanut miehen avulla, mutta siis niin kuin muuten? Mitä miehellä tekee?
Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, nainen ei saisi mennä kaverien kanssa baariin, jos meikkaa niin mies kysyy että miksi sä meikkaat, mustasukkaisiakin miehet osaa olla.