*******( nimike johon haen)
Hyvä vastaanottaja (tai nimi, jos tiedät)
Huomasin xxx (esim. työvoimatoimiston sivuilta) ilmoituksenne xxxx paikasta. Kiinnostukseni kyseiseen työhön heräsi heti, sillä olen aina nauttinut suurkeittiössä työskentelystä.
Olen suorittanut 2004-2007 ruoka-ja asiakaspalvelun tutkinnon ****:ssa. Ammatiltani olen*****. Menestyin opinnoissani erinomaisesti, saaden myös stipendin. Työharjoittelupaikoissa sain positiivista palautetta reippaudesta, organisointikyvystä, oma-aloitteisuudesta ja yhteistyökyvyistä.
Tällä hetkellä teen viikonlopputöitä****** Työnkuvaani kuuluu aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan laitto 30 vanhukselle, joista osalla on erikoisruokavalioita. Teen työtä yksin, joten olen tottunut itsenäiseen ja kiireiseen työhön. Arkisin olen hoitanut lapsiani hoitovapaalla. Elämäntilanteeni mahdollistaa työn aloittamisen nopeallakin aikataululla.
Pidän nopeasta työtahdista ja monipuolisesta työnkuvasta. Viihdyn hyvin asiakkaiden kanssa ja työskentelen mielelläni tiimissä. Minulta luonnistuu myös itsenäinen työ. Jo opiskeluaikoina pidin erityisesti suurkeittiötyöskentelystä, joten kyseinen työpaikka sopisi minulle erittäin hyvin. Uskon, että innokkuudesta, motivaatiosta ja monipuolisesta työkokemuksestani olisi teille hyötyä.
Toivon, että pääsen keskustelemaan kanssanne lisää kyseisestä työstä.
Ystävällisin terveisin,
LIITTEET