Mitä vikaa kirkkaanpunaisessa huulipunassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Ihmettelen kun monesti on yökkäilty jos jollain julkkiksella on räikeää huulipunaa tms.. niin mitä vikaa siinä on? itse olen tumma (siis tummat hiukset ja silmät) ja tykkään laittaa selkeänpunaista (ei nyt aivan räikeintä) huulipunaa ja kynsilakkaa. käytän usein yksinkertaisia vaatteita, paljon mustaa jne.. joten mitä vikaa siinä on?

Ei mitään vikaa, jos on muuten siisti ja taitavasti tehty meikki. Itsekin silloin tällöin laitan, lähinnä silloin kun käytän myös eyelineria, ja teen ns. pin up -meikin.
Esim. Muodin huipulle -sarjassa sillä tummalla nuorella naisella aina kaunis meikki.

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Jos meikkaa huulet vahvasti, niin silmämeikin pitäis olla silloin kevyt. Muuten lopputulos on aika... hmm... kamala.

Ei välttämättä. Tummille ihmisille sopii kirkkaanpunainen huulipuna, ja tumma silmämeikki. Eikä ihan blonditkaan voi jättää silmiään meikkaamatta, juuri rajaus on oikein hyvä kirkkaanpunaisen huulipunan kanssa.

Koska se ei sovi monelle ihmiselle. Jos on taitavasti meikattu niin se näyttää hyvältä, vaikkakin vähän rohkealta. Voi myös näyttää huoramaiselta, etenkin Suomessa missä naisten ei sovi meikata liikaa, ts. sitä kyllä katsotaan pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Harvalle kirkkaanpunainen todellisuudessa sopii.

Aika moni huulipuna näyttää tosi kirkkaalle huulissa, joten jos putkilossakin se on räikee, niin sit se on kyl tosi räikee. mut näkeehän sen, ku laittaa, et milt näyttää. Kyllä mä käytän joskus aika punaista, mut en mitään neonpunasta kuitenkaan.

kelli_l.jpg

Tässä kaunis nainen. Silmämeikkiä saa olla huulipunankin kanssa.

bts_pr5_32.jpg

Ja tässä tummatukkainen, jolle se sopii. Kun osaa tehdä meikin siististi, kirkas huulipuna sopii. Tietenkin myös vaatteiden pitää sitten sopia siihen meikkiin. Eli ei todellakaan minkään verkkareiden kanssa sellaista meikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Klassinen, varsinkin jos on vaaleat hiukset ja kalpea iho niin sopii + silmissä vain ripsiväri.

Mulla ruskeet hiukset, niin ei ei ja ei.

ja tummalle ihmiselle sopii hyvin punainen huulipuna ja muutenkin rohkeat värit, kun on sitä väriä omastakin takaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
olen kalpea, punatukkainen ja käytän kirkkaanpunaista tai tummanpunaista huulipunaa ja mustaa eyelineriä :) minun tyylini, tykätköön muut tai ei :D !

Näytät varmasti kauniilta! :)
Itse olen vaalea, ja samat setit kasvoilla. Mielestäni tuollainen 50-luvun henkeen tehty meikki on kaunis.

olen kalpea, punatukkainen ja käytän kirkkaanpunaista tai tummanpunaista huulipunaa ja mustaa eyelineriä :) minun tyylini, tykätköön muut tai ei :D !

jotenkin mun hirveän vaikea edes kuvitella tota tilannetta... :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näytät varmasti kauniilta! :)
Itse olen vaalea, ja samat setit kasvoilla. Mielestäni tuollainen 50-luvun henkeen tehty meikki on kaunis.

en ajattele tämän olevan mitään tiettyä tyylisuuntaa... satun vain tykkäämään :) vaattet yleensä mustat/punaiset... tosin nyt tummansiniset farkut

Yhteistyössä