mitä viette viemisiksi sukulaisten mökille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No riippuu aiotaanko me syödä ja nukkua siellä. Silloin veisin enemmän kuin kahvi ja keksipaketin. Mut jos vaan käydään niin nuo on ok.

Samoilla linjoilla olen minäkin. Jos vaikka on kyse saunaillasta, veisin grillimakkaraa ja limsaa. Aika monelle sukulaiselle olen myös soittanut ja kysynyt juuri ennen lähtöämme, mitä voisimme tuoda mukanamme. Joskus isäntäväki on toivonut esim. Wc-paperia ja kerran olemme vieneet lamppuöljyä.

Ihanaa!!! Ihmiset menevät moneksi päiväksi kylään ja vievät paketin kahvia! Älä nyt vaan missään nimessä auta ruoanlaitossa tai siivoamisessa, ota loman kannalta ja passoota itteäs ku kerrankin olet saanut kutsun!

Viedään itse tehtyä saaristolaisleipää, kylmäsavukalaa, tulliä ja tuorejuustoa. Nämä pakattuna kauniiseen koriin, jossa on myös pullo kuohuviiniä ja servettejä. Ja ollaan menossa vain yhdeksi illaksi.

Ei krääsää, ei mitään muka-hauskoja saunatonttuja tai vastaavia. Mieluummin hyvää syötävää ja juotavaa jos pidemmäksi aikaa menette, päiväkäynnille kahvia, kahvileipää tai vaikka kesäkukkia :)

Aattoillaksi mennään, ja viedään mukanamme sekä suolaista että makeaa syötävää. Meillä on ollut tapana jo useamman vuoden ajan, että jokainen perhe tuo tullessaan jotain tarjottavaa. Etukäteen on jokainen ilmoittanut mitä tuo, jotta ei tule liikaa samoja.

Yhteistyössä