Mitä viedä lahjaksi, kun menee kylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marita

Vieras
Hei,
Olemme menossa kylään. Mikä olisi hyvä lahja viedä? Perheessä äiti ja isä ja kolme alle kymmenen vuotiasta lasta. Yksi poika ja kaksi tyttöä.
Suunnittelen sellaista koko perheen lahjaa, mutta mikähän sellainen voisi olla. Lahjan tulisi olla kuitenkin ns. kunnollinen. Noin 50-80 euroa.
On jotenkin vaikea keksiä, koska näemme harvakseltaan ja en tiedä, mitä heillä jo on.
Kiitos jo etukäteen, jos/kun tulee ideoita :)

Mun mielestä 50-80 euron budjettisi on kyllä todella yläkanttiin! Ei kukaan odota tuomisiksi mitään noin arvokasta. Tai ei ainakaan pitäisi odottaa. Osta jotain sisustuskaupasta, Pentikissä pakataan makukahvit yms tosi nätisti. Semmonen joku aikuisille ja lapsille se lautapeli, ei maksa kuin maksimissaan 40 e ja pitää ehdottomasti riittää!

Kiitos vastanneille.
Joku pelikin on ihan hyvä. Ainoa juttu on se, että en tiedä, millaisia pelejä heillä on jo ja en voi ottaa heihin yhteyttä, että onko heillä sattumoisin sellaista ;)
Herkkukorissa on hyvä puoli, että ainahan elämässä kuluu elintarvikkeita ja sille olisi sitten ainakin käyttöä, jos vaan tuotteet ovat sellaisia, mistä he pitävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Mun mielestä 50-80 euron budjettisi on kyllä todella yläkanttiin! Ei kukaan odota tuomisiksi mitään noin arvokasta. Tai ei ainakaan pitäisi odottaa. Osta jotain sisustuskaupasta, Pentikissä pakataan makukahvit yms tosi nätisti. Semmonen joku aikuisille ja lapsille se lautapeli, ei maksa kuin maksimissaan 40 e ja pitää ehdottomasti riittää!

Meitä on menossa aika monta aikuista kylään, joten siksi ajattelin hieman kalliimpaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Asuuko ne omakoti-rivi-vai kerrostalossa?
Kesäkukkia voi viedä kaikkiin noihin, mut omakotitaloon voi viedä vaikka luumupuun, eikä haittaa, vaikka sellainen jo olisi.

Omakotitalossa. Luumupuu on myös hyvä idea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Voi meille sais kyllä tuoda herkku/hedelmäkorin, se olis ihanaa :D

Mä oon aina toivonut, että joku tois meille herkkukorin lahjaksi =)
Mutta eipä vaan oo koskaan kukaan tuonut.
Sellanen just olis ihana, missä olis karkkia/suklaata, pähkinöitä, kahvia, keksejä.

Yhteistyössä