Mitä vauvalle sairaalaan mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sativa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sativa

Jäsen
18.05.2008
780
0
16
jyväskylä
Ajattelin nuo vaatteet jo valkata etukäteen mitkä mies sitten tuo sairaalaan kun ollaan pääsemässä pois sieltä ja iski semmoinen epäilys että osaanko valita kaiken tarpeellisen. Eli jos voisitte vinkata että mitä kaikkia vaatteita siihen kannattaa pakata? Etten nyt joka pinosta jotain ota :D ;)

Meillä oli kesävauvalla vaan body ja potkarit, hattu, lapaset ja töppöset. Mut varmaan talvivauvasta kyse? Toppahaalari, topparukkaset, toppahattu (alle kypärälakki). Väliin joku villahaalari?

meillä on kaukaloon sopiva makuupussi (suosittelen!) minkä alle laitettiin body, potkuhousut, sukat, hanskat ja fleece-kokopuku. Makuupussi on todella lämmin ja sen alle ei ole talvella laitettu muutenkaan kauheasti vaatetta jos vauva vaan matkustaa paikasta A paikkaan B.

Meillä LA 8.3 ja olen itse ajatellut pakata kaukaloon sopivanpussin, itse neulotun puuvillakerroston(neuletakki+potkuhousut), body,potkuhousut,pitkähihainenpaita ja lappuhaalarin. Tietenkin tossut,kypärämyssy,hanskat ja hattu. Onko ihan ok? Onko sairaalassa olon ajan vauvalla omat vai sairaalan vaatteet?

Yhteistyössä