mitä vastaat jos joku sanoo sinulle että 'olet todella säälittävä mustasukkainen ja itsetunnoton luuseri'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiirulainen......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiirulainen......

Vieras
Mitä ihmettä siihen voi vastata jos joku väittää sinua mustasukkaseksi ja itsetunnottomaksi? Varsinkin jos asia ei ole niin! Sanojana on miehen naispuoleinen ystävä. Hän kuvittelee että olen mustasukkainen miehestäni. Heittelee koko ajan jotain juttuja että 'muistatko Jarkko kun tehtiin sitä ja tätä...' eikä noteeraa minua millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirulainen......:
Hän kuvittelee että olen mustasukkainen miehestäni. Heittelee koko ajan jotain juttuja että 'muistatko Jarkko kun tehtiin sitä ja tätä...' eikä noteeraa minua millään lailla.

No taidat olla mustasukkainen, etkä lainkaan rehellinen itsellesi, jos miehen naispuolisen ystävän käytös noin ärsyttää.

Antaisin samalla mitalla takaisin. Jos en siinä keskustelussa, niin vaikka pienin teoin. Esim. kahvipöydässä voisin kaataa muille kupilliset ja jättää hänet välistä. Kun hän huomaa sen, niin voisin vain näpäyttää, että neiti on hyvä ja hakee itse. Pienillä teoilla ja sanoilla tekisin hänen olosta todella inhottavan. Mutta toisaalta alentuakko samalle tasolle.. Pyydä hänet poistumaan kotoasi, jos siellä tuputtaa sinulle tuollaista.

Aha. Ja ehkä hymähdän päälle. Sillä osoitan, että minulla on vahva itsetunto, joka ei kolahda toisen perättömistä sanomisista. Jos alkaisin uhota ja hermostuisin, osoittaisin vain että sanoja on oikeassa.

Hymyilisin alentuvasti+säälivästi akalle, sanomatta mitään. Ja ilmoittaisin miehelle, että jos haluaa mun kanssani olla, eukko saa saada deleteä meidän elämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja kille:
Aha. Ja ehkä hymähdän päälle. Sillä osoitan, että minulla on vahva itsetunto, joka ei kolahda toisen perättömistä sanomisista. Jos alkaisin uhota ja hermostuisin, osoittaisin vain että sanoja on oikeassa.

Peesi. :)

Mä en sanoisi siihen mitään. Pysyköön nainen omalla tasollaan, sun ei sille tasolle tarvitse laskeutua :)

Miehellesi voisit ehkä kyllä kertoa hänen sanomisistaan ja mainita, miten paljon hän on sinua loukannut, niin ehkäpä voisitte vähentää seurustelua hänen kanssaan. Olkoon vain miehesi kaveri, mutta hänellä ei ole silti mitään oikeutta mollata sinua.

No jos mulle joku noin sanois niin ei olis asiaa meille sen jälkeen ja kyllä sais mieskin valita että kumman kanssa haluaa aikaansa viettää, mun vai sen "tosi kohteliaan" ystävänsä.
Kyllä mä vaatisin kunnioitusta mun miehen ystävältäkin ja kertois jotain miehestä jos sen kaveri sais mulle puhua noin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Hän kuvittelee että olen mustasukkainen miehestäni. Heittelee koko ajan jotain juttuja että 'muistatko Jarkko kun tehtiin sitä ja tätä...' eikä noteeraa minua millään lailla.

No taidat olla mustasukkainen, etkä lainkaan rehellinen itsellesi, jos miehen naispuolisen ystävän käytös noin ärsyttää.

??? Ketä tahansa suututtaisi jos sanottaisiin noin rumasti päin naamaa, ja jos muuten tavattaessa aina käyttäytyy kuin toinen ei olisi olemassakaan. Ihan en nyt pointtiasi ymmärrä... Et edes tunne ko. ihmisiä ja heti oletat, että tietenkin tämä sulavakäytöksinen kohteliaisuuksien laukoja on oikeassa ja ap mustasukkainen idiootti?

:laugh: :laugh: :laugh:
Ai kamala, en ihan osaa nähdä itseäni tuollaisessa tilanteessa, mutta nauraisin varmaankin ihan spontaanisti, niin hassu ajatus.
Sitten saattaisin kysyä, että mistä arvon neiti niin päättelee, ja oletan, että muurama napakka kommentti aiheesta noin muutenkin pääsisi suustani.. :whistle:

Sanoisin varmaan vain, että "ei, en ole" ja jättäisin omaan arvoonsa. Ihan typerää olisi alentua samalle tasolle ja alkaa kettuilla ja näpäytellä. Saattaisin kyllä ehkä hymyillä säälivästi lisäksi.

Toden totta; mun mielestä on hämmästyttävää, että kukaan sanoisi kenellekään noin. Varsinkaan ap:n kertomassa tilanteessa.
Minä kyllä jättäisin tuollaiset jutut ihan omaan arvoonsa, oikeasti en viitsisi vaivautua edes kommentoimaan. Mutta edelleen, nauru siitä tulisi, niin kaukaa haettu ajatus, ja niin naurettavaa käytöstä tuolta kaverilta.
-En ymmärrä mikä hänen lopullinen pointtinsa on tuollaisia sanoessaan?

hymyilisin ja kysyisin miksi hän niin väittää.

Mä en käsitä että tlllä palstalla aina dramaattisesti reagoidaan ihan kaikkeen ja kukaan ei koskaan kysy asianosaiselta perusteluita.

Mitä ihmettä siihen voi vastata jos joku väittää sinua mustasukkaseksi ja itsetunnottomaksi? Varsinkin jos asia ei ole niin! Sanojana on miehen naispuoleinen ystävä. Hän kuvittelee että olen mustasukkainen miehestäni. Heittelee koko ajan jotain juttuja että 'muistatko Jarkko kun tehtiin sitä ja tätä...' eikä noteeraa minua millään lailla.

nauraisin ja kattoisin vähän suuauki. todennäkölisesti mun mies ei haluaisi enää olla tekemisissä tollaisen kanssa..

Mä yleensä jään sukkelasanaisten 'jalkoihin' Mua vaan ei oikeasti kiinnosta tää mieheni ystävä. Meillä on ihan erilaiset mielenkiinnon kohteet... En viime viikonloppuna jaksanut olla baarissa tappiin asti ja sanoin miehelleni että haluan kotiin. No arvaatte varmaan kuka riemastui... Mieheni saa olla hänen ystävä, ei kai minun tarvitse? Jättäis edes minut rauhaan, sekin olis mahdollista. Yleensä kun ollaan liikkeellä kaveriporukalla, niin hän vois antaa huomiotaan jollekin muulle. He on tunteneet toisensa ihan teineistä. Mä olen 'tunkenut' tähän porukkaan myöhemmin.

Hiirulainen olen, tallokaa vaan...

Yhteistyössä