Mitä vasta-lahjaksi jos saa Mamma Mia-DVD:n?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Siis kaverilta, ns "joulukukkasena"???

Iski paniikki ja epätoivo.

Sinkkuelämää ja Bridget Jonesia sillä varmaan on...

Kirja? Mikä olis uusi vastaava kun noi edellämainitut.

Apua :wave: :ashamed: :|

tätä ei kysytty mutta mun mielestä lahjan antamisessa tai saamisessa sen vastalahjan ei pitäisi olla merkityksellinen.

Paitsi tällä palstalla toki tapellaan siitäkin, oliko serkunkumminkaima mulkku kun ei lähettänyt joulukorttia vaikka itse lähetti kortin sille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tätä ei kysytty mutta mun mielestä lahjan antamisessa tai saamisessa sen vastalahjan ei pitäisi olla merkityksellinen.

Paitsi tällä palstalla toki tapellaan siitäkin, oliko serkunkumminkaima mulkku kun ei lähettänyt joulukorttia vaikka itse lähetti kortin sille...

Totta, mutta jotain vertailupohjaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taina:
Mamma Mia DVD:n sain kaupan päälle kun ostin klome Lumenen tuotetta... Että näin!

Juuri meinasin saman kirjottaa :laugh: Eli älä osta mitään parin kympin leffaa. Tarjoustalossa oli mm. Onnenpotkuja ja joku komedia dvd- jos osti 2 head'n shoulders-tuotetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja Taina:
Mamma Mia DVD:n sain kaupan päälle kun ostin klome Lumenen tuotetta... Että näin!

Juuri meinasin saman kirjottaa :laugh: Eli älä osta mitään parin kympin leffaa. Tarjoustalossa oli mm. Onnenpotkuja ja joku komedia dvd- jos osti 2 head'n shoulders-tuotetta.

Ääh, mä vähän epäilen, että herkkäihoinen ostaa itteleen 6kpl lumenen tuotteita, että saa itteleen ja mulle DVD:t.

Tai mistä sitä tietää :laugh: ;) :xmas:

Yhteistyössä