MITÄ VÄRIÄ MUSTAN KANSSA LAPSELLE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miirunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miirunen

Vieras
Voiko lapsi laittaa koulun kevätjuhlaan tai yleensä mihinkään juhlaan mustia sukkahousuja (ohuet juhlasellaiset toki) ja valkoiset juhlakengät? Mekossa on mustaa, mutta pääväri on valkoinen.
Vai pitäskö olla valkoiset sukkahousut ja mustat kengät, vai samaa sukkikset ja kengät vai miten se menee etiketin mukaa?

No onko se nyt niin vakavaa ja mitä väliä on etiketillä? Kokeilkaa päälle että miltä näyttää ja päättäkää sit. Jos on mustaa ja valkoista mekossa, niin varmaan kaikki mustan ja valkoisen yhdistelmät sukkiksissa ja kengissä on jees.

Kyllä mun mielestä voi vallan hyvin olla mustat sukkahousut. Kuhan nyt ei kokomusta asu ole, niin hyvä on. Sopisiko asusteeksi jokin väriläiskä kenties, kaulakoru, hiusjuttu tai jotain?

Oli etiketti tai ei. Mutta tunnustakaa pois, että kuitenkin aina katotte mitä muillakin lapsilla on päällä! Etkös muistakkin vielä vuosien päästä sitä lasta jolla oli kirkuvan punainen joulumekko kevätjuhlassa pinkkien sukkisten kanssa, ja kengät oli 70 luvulla syntyneen siskon!

Oikeesti, minä haluan pukea lapseni tyylikkäästi kevätjuhlaan, eikä aivan sama meiningillä. Kyllä vaatetus kertoo paljon perheestä ja älykkyysosamäärästä!

"Oikeesti, minä haluan pukea lapseni tyylikkäästi kevätjuhlaan, eikä aivan sama meiningillä. Kyllä vaatetus kertoo paljon perheestä ja älykkyysosamäärästä!"

ehkä kertoo enemmän äidistä kuin ÄO:sta...voi olla toisinkin päin tuo ÄO...huh huh

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
"Oikeesti, minä haluan pukea lapseni tyylikkäästi kevätjuhlaan, eikä aivan sama meiningillä. Kyllä vaatetus kertoo paljon perheestä ja älykkyysosamäärästä!"

ehkä kertoo enemmän äidistä kuin ÄO:sta...voi olla toisinkin päin tuo ÄO...huh huh

Jaa. Musta toisten lasten vaatteiden kyttääminen kertoo paljon enemmän perheestä ja ehkä myös siitä älykkyysosamäärästä.... Mä en usko että hätkähtäisin pinkki-punainen yhdistelmästä ja musta 70-luvun kengät olis varmaan just hienot. Mutta ehkä se onkin sit se meidän tyttö, jota muut kauhistelee... ;)

ÄO:ni on muuten ainakin epävirallisissa testeissä kaukana keskiarvon yläpuolella. ;)

Yhteistyössä