Mitä väriä hiukseen jos lärvi on väsähtäneen näköinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mikä väri tuo piristystä myös kasvojen väriin?
Vanhentaako vaalea? Mulla on keskiruskea tukka ollut iät ja ajat,joka tekee ehkä minusta kalpeamman näköisen mitä oon.
Mun iho on kyllä väriltään sellainen suomalaisen vaalea,ei mikään valkoinen kuitenkaan. Ehkä hieman punertava on ( herkkä ihonen kun olen ), couperosaa löytyy hitusen.

Mitä väriä voisitte ehdottaa? Kaikki värit huomioin...en pelkää rajujakaan värejä.

Ei missään nimessä mitään punertavaa koko päähän, mikäli kasvot punoittavat.
Joku perusväri, ruskea ehkäpä ja kivat raidat, paria eri sävyä (vaaleaa tai miksei jotain rajummankin väristä)

Vaikea sanoa mallista, väristä kovin tarkasti näin kun ei kasvonpiirteitä tms. tiedä.

Klaniksi vaan ja Botoxia naamaan. Rasvaimut, lenkkiä, silikonia huuliin. ym ym. Niin ja sit rahaa hirveästi myös. On mukavampaa istua rumana Mersussa kuin Ladassa.

Alkuperäinen kirjoittaja NYC high-life:
Klaniksi vaan ja Botoxia naamaan. Rasvaimut, lenkkiä, silikonia huuliin. ym ym. Niin ja sit rahaa hirveästi myös. On mukavampaa istua rumana Mersussa kuin Ladassa.

Mistä sit rahaa saa ihan hirveästi? ei mulla oo ees ajokorttia. :( vaikka istuahan siel mersussa vaan pitikin..:D

Yhteistyössä