Mitä vanhoja hyviä karkkeja kaipaat, mitä ei enää kaupasta saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta karkkipussi siis kyseessä, sis. valkoisia toffeekarkkeja, mitkä maistu ihan polkakarkeille. Oisko niissä ollu sin. ja pun. raitoja ja läpinäkyvään peperiin kiedottu. Oli muuten hyviä!! Kukaan ei mun tuttavista muista näitä kun oon joskus muistellut menneitä...

R-kioskilla myytiin aikoinaan sellaisia yksittäispakattuja pieniä toffeita, joiden nimi oli muistaakseni Kola. Niitä sai eri makusina, banaanin, mansikan, jne. Joka maulla oli erivärinen käärepaperi.
Onkohan Toffoa vielä kaupoissa, niitä pötkössä olevia toffeita.
Muistaako kukaan sellaisia kurkkupastilleja, joita myyytiin askeissa, jossa oli sisällä useampi sellainen muovipötkylä, jonka sisässä oli aina ehkä neljä viisi pastillia. Nimeä en muista .. alkoi ehkä D.llä tai B.llä?

Alkuperäinen kirjoittaja N&N:
Mutta karkkipussi siis kyseessä, sis. valkoisia toffeekarkkeja, mitkä maistu ihan polkakarkeille. Oisko niissä ollu sin. ja pun. raitoja ja läpinäkyvään peperiin kiedottu. Oli muuten hyviä!! Kukaan ei mun tuttavista muista näitä kun oon joskus muistellut menneitä...

Raitatoffee?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja N&N:

Raitatoffee?

Olisko?? Vitsit ne oli parhaita!!

mä en oo löytäny kahteen kolmeen vuoteen enää mistään isommasta kaupasta mun intohimoa enkä myöskään leffateattereista nimittäin Lontoon rakeita. Mutta eilen Prismaan oli ilmestynyt Lontoon rakeita sellasessa pienemmässä karkkipussissa! (ostin niitä varmaan 10pussia, siltä varalta että niitä ei taas pariin vuoteen löydä mistään=) )

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
R-kioskilla myytiin aikoinaan sellaisia yksittäispakattuja pieniä toffeita, joiden nimi oli muistaakseni Kola. Niitä sai eri makusina, banaanin, mansikan, jne. Joka maulla oli erivärinen käärepaperi.
Onkohan Toffoa vielä kaupoissa, niitä pötkössä olevia toffeita.
Muistaako kukaan sellaisia kurkkupastilleja, joita myyytiin askeissa, jossa oli sisällä useampi sellainen muovipötkylä, jonka sisässä oli aina ehkä neljä viisi pastillia. Nimeä en muista .. alkoi ehkä D.llä tai B.llä?

Minäkin muistan nuo Kola-karkit ja nuo askitkin, mutta nimeä en.
Aku Ankka-salmiakkipurkka oli kanssa hyvää, samoin Lo-patukat.
Eikös ollut semmosia Kulta-patukoitakin? Liittyi Armiin ja Danyyn muistaakseni.

Yhteistyössä