K
kääk
Vieras
Raha tuntuu tylsältä vaihtoehdolta enkä välttis pystyisi antamaan edes tarpeeksi. Mitä ihmettä sitä keksisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Miltä alalta valmistunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
mulle ne on just niità mità en lahjaksi haluaisi, niità juuri on liikaa ja kauheen persoonaton lahja (mun mielestà)
Alkuperäinen kirjoittaja anve:Löytyiskikö käsityöliikkeestä jotain nättiä esim. käsipyyhettä
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
Huokaus. Aina vaan kippoja ja kuppeja, tylsää ja persoonantonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja anve:Löytyiskikö käsityöliikkeestä jotain nättiä esim. käsipyyhettä
en halua kritisoida mutta eiks kaikilla perheellisillà ole jo kaapit pullollaan tavallisia ja nàttejà pyyhkeità?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
samaa sanoin edellà... kippo on tyyliin mees keittiòòn siità kokkaileen... parempaa olis joku pieni hemmottelulahja
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Samaa minäkin tässä pähkäilen, kun systeri valmistuu rakennuspuolen diplomi-insinööriksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.
samaa sanoin edellà... kippo on tyyliin mees keittiòòn siità kokkaileen... parempaa olis joku pieni hemmottelulahja
Katsos niin sanoitkin =) Joo, ihan tuollainen olo tulee. Itse ottaisin vastaan vaikka herkkuja ja hyvää viiniä, hemmottelua vaikka Body shopista ja paikallisesta saippuakaupasta... lahjakortitkin on kivoja jos antaja tietää että tykkään jostain merkistä.