Mitä valmistumislahjaksi aikuiselle (on jo perheellinen)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Osta joku kippo tai kuppi. Ei niitä ole koskaan liikaa.

mulle ne on just niità mità en lahjaksi haluaisi, niità juuri on liikaa ja kauheen persoonaton lahja (mun mielestà)

No rahatukku onkin kovin persoonallinen lahja =) Mun mielestä valmistujaislahjaksi ei pidä säätää mitään kovin kummallista, niin kuin kerran eräs kaveri sai haravan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Huokaus. Aina vaan kippoja ja kuppeja, tylsää ja persoonantonta.

samaa sanoin edellà... kippo on tyyliin mees keittiòòn siità kokkaileen... parempaa olis joku pieni hemmottelulahja

Alkuperäinen kirjoittaja anve:
Löytyiskikö käsityöliikkeestä jotain nättiä esim. käsipyyhettä

en halua kritisoida mutta eiks kaikilla perheellisillà ole jo kaapit pullollaan tavallisia ja nàttejà pyyhkeità?

ei mulla ainakaan... mut tosiaan kyl sieltä käsityöliikkeistä löytyy paljon ihanaa ja persoonallista.. tai vaik aino-tossut

samaa sanoin edellà... kippo on tyyliin mees keittiòòn siità kokkaileen... parempaa olis joku pieni hemmottelulahja

Katsos niin sanoitkin =) Joo, ihan tuollainen olo tulee. Itse ottaisin vastaan vaikka herkkuja ja hyvää viiniä, hemmottelua vaikka Body shopista ja paikallisesta saippuakaupasta... lahjakortitkin on kivoja jos antaja tietää että tykkään jostain merkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Samaa minäkin tässä pähkäilen, kun systeri valmistuu rakennuspuolen diplomi-insinööriksi.

paketti legoja :) vaikka maljakossa...

Ei vaan, insinööri osaa arvostaa tätä ja viimeistään lapset ottavat ne käyttöön. Mutta kyllä meillä vanhemmilla on omat...

Katsos niin sanoitkin =) Joo, ihan tuollainen olo tulee. Itse ottaisin vastaan vaikka herkkuja ja hyvää viiniä, hemmottelua vaikka Body shopista ja paikallisesta saippuakaupasta... lahjakortitkin on kivoja jos antaja tietää että tykkään jostain merkistä.

Juu ja tolla teidän logiikallanne kasvohoitolahjakortista tulee mieleen että oletpas ruma, ota tosta kasvohoito.

Mä sain keväällä täydennystä astiasarjaan, rahaa (jolla maksoin mm. tatuoinnin ja loput menee uuden sängyn ostoon), lahjakortin Marimekkoon ja toisen Suomalaiseen kirjakauppaan, öljylampun, korun, piikkimaton ja lipun Lauri Tähkän & Elonkerjuun keikalle :D.

bjòrn hyvà, ei sen kummempia logiikkapelejà, mutta niin monella nykyihmisellà, nuorellakin on kaapit pullolaan kippoa ja kuppia, sità tarkoitin. mun hààlahjat on pakattuna pahvilaatikoihin varastossa ;) lisàksi se kippo ja kuppi on jotenkin enemmàn perheelle, kasvohoito juuri sille henkiòlle

Täytyy kommentoida et itse en välittäis hemmottelulahjoista tyyliin lahjakortti kasvohoitoon tai kosmetiikkaliikkeeseen. Mieluummin astioita. Mut täähän on ihan makukysymys.

Yhteistyössä