mitä vaatteita mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puddighinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

puddighinu

Jäsen
05.02.2009
252
0
16
Mä olen tulossa lasten (4kk ja 2v) kanssa suomeen reiluksi kuukaudeksi, ylihuomenna on lähtö. Ongelmana on että mulla ei ole hajuakaan mitä pakata lapsille mukaan. toppavaatteet? hellehatut? Koko kaappi? Olisiko joku pääkaupunkiseudulla asuva ystävällinen ja kertoisi millaista vaatetusta siellä käytetään ensi perjantaista kesäkuun puoliväliin? Me ollaan meinaan täällä jo lyhythihaisissa, aamulla 20 astetta lämmintä varjossa...

Tervetuoloa Suomeen
Kannattaa varustautua pitkähihaisilla ja lahkeisilla. Toppavaatetta tuskin tarvitset. Lämmin vanupuku pienemmälle. T-paitoja, gollareita, sadevehkeet, kumisaappaat ja hieman jotain kesäisempää. Näistä ilmoistahan ei koksaan tiedä mihin suuntaa suuntautuu.

välikausihaalareilla mennään,kumpparit ja kurahousut myös kovassa käytössä,topasta ollaan jo luovuttu myös hanskojen osalta..mutta hanskat ja pipot ja fleecetakkia mukaan..

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
Alkuperäinen kirjoittaja jauhis:
sadevehkeet? kumisaappaat? ei meillä ole! :laugh: pitää kaivaa se kevyttoppis ja fleecevaatteet sitten esille. +10-0 keleillä meillä on toppakamat kyllä päällä...

Mistäs sä olet oikein tulossa?

Sardiniasta

Sataahan sielläkin joten kumpparit olisi oikein oivat pienelle jalkaan. miksi +10 asteessa pidätte toppavaatteita? eikös niissä ole jo ihan liian kuuma? Minulla olisi ainaksin täällä kylmässä Suomessakin

sadevehkeet? kumisaappaat? ei meillä ole! :laugh: pitää kaivaa se kevyttoppis ja fleecevaatteet sitten esille. +10-0 keleillä meillä on toppakamat kyllä päällä...

Mistäs sä olet oikein tulossa?

Sardiniasta

Sataahan sielläkin joten kumpparit olisi oikein oivat pienelle jalkaan. miksi +10 asteessa pidätte toppavaatteita? eikös niissä ole jo ihan liian kuuma? Minulla olisi ainaksin täällä kylmässä Suomessakin

Mä en edes tiedä missä kumppareita myydään. Sateella hienostellaan autolla ostoskeskukseen, ei ulkoilla. eikä sadepäivän jälkeisenäkään päivänä puistossa näy muita kun mun lapset. +10 asteessa toppavaatteet on oivat, jos +25 asteessa on tottunut kulkemaan farkuissa ja pitkähihaisessa. Anoppikin vetää tottuneesti turkin niskaan vaikka turistit kulkee sandaaleissa...kyllä toi pikkujäbä oli kevyttoppiksessaan vielä viime viikolla +15 asteessa ja hyvin nukkui.

Yhteistyössä