Mitä vaatetta löytyy tulevan ekaluokkalaisen POJAN vaatekaapista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipupu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipupu harmaana

Vieras
Otsikossa kysymys ja merkkejä saa myös laitta mukaan. Itse en meinaa löytää mitään sopivaa vaatetta tuolle 122-128 cm vaatteita käyttävälle pojalle. Varsinkin sopivat koulussa käytettävät housut ovat kiven alla. Itse en oikein miellä gollegehousuja ulkona käytettäviksi, omassa lapsuudessa gollegehousut eivät enää kuuluneet koululaisten vaatevalikoimaan.

Ens viikonloppuna ollaan menossa kouluvaateostoksille. Meidän poika on kovasti mieltynyt collegehousuihin, farkuista ei oikein tykkää. Oon hienovaraisesti yrittänyt saada poikaa innostumaan farkuista.. toisaalta se voi vielä myöhemmin osua lujasti omaan nilkkaan, jos merkkeihin opettaa nuoresta asti,eikä kohta mikään muu kelpaa. Merkkivaatteita ei pojan kaapista vielä löydy, muuta kuin joku skeitti-t-paita ja t. hilfiger-t-paita. ja cap-mallin lippis.

Paitoina poika käyttää collegepaitoja, huppareita vetoketjulla ja ilman. Housuja meinaan nyt ostaa farkkuja, jotka ovat mukavia jalkaan yms ja vähän parempia ja kestävämpiä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24208137]Kyllä niin tytöillä kuin pojillakin on koulussa collegehousuja tosi paljon, jopa vanhemmillakin lapsilla. Pienemmillä lapsilla on sit ulkohousut erikseen..[/QUOTE]

näin meidänkin pojan koulussa on eli ainakin ekalla ja tokalla on ollut kaikilla pihahousut erikseen.. Ainoastaan kesäkeleillä on mennyt ilman.

Mulla on tulevalla kolmasluokkalaisella ja ekaluokkalaisella paljon collegehousuja, farkkujakin on, mutteivät niistä oikein välitä. Kun kelit menevät kylmemmiksi, on sitten ulkoilupuvun housut lisäksi päällä.

Ihan tavallisia vaatteita noilla muuten on. College-puseroita, t-paitoja, shortseja, niitä farkkujakin toki.

Meidänkään poika ei tykkää farkuista. Saa mun puolesta kulkea collegeilla. Vetää sitten kylmemillä ilmoilla ulkohousut collegehousujen päälle. Merkkivaatteita ei löydy.

farkkuja ja puuvillahousuja, parit collegehousut, mut ei mielellään käytä niitä. Pari paitapuseroa ostin vasta, muutoin peruscollegeja, huppareita... pääasiassa h&m:ltä, lindexiltä, kappahlista, jesper&juniorista, prismasta, citymarketista tulee osteltua vaatteita ja sitten ellokselta eli ei hirmuisesti ns. merkkivaatteita. Ulkoiluvaatteisiin tulee panostettua enemmän, remut ovat olleet kestäviä ja mieluisia ja kakkosvaatteina lassieta.

Yhteistyössä