Mitä vaatehankintoja olet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäpä

Vieras
tehnyt kevättä varten lapselle ja mitä vielä aijot ostaa?
Itse jouduin hommaamaan kurarukkaset ja saappaat, kurahousut oli vielä sopivat edellisestä vuodesta. ..
Ostin myös lenkkarit jo, kun halvalla sai :) , katsotaan joko niitä pian pääsee käyttämään ;)
Oikeestaan mitään ei puutu, paitsi paitoja pitäis ehkä hommata, ne kun jää pieneksi...

Meillä tyttö 1.3 vuotias ja oon ostanut kevät/kesä puvun(housut ja takin)Sitten ostin kurahaalarit ja kuratakin ja hanskat.Jotain T-paitoja oon ostanut ja yhdet sortsit ja muutaman pitkä hihasen paidan ja pari pipoa ja sormikkaat.Kengät tarvis vielä ostaa ja pari hametta ja sandaalit....Meillä ei siis oo käytännössä katsoen mitään kesävaatteita valmiina vaan kaikki pitää ostaa kun meillä ei oo kun tää yksi lapsi vasta ni ei oo jääny sisaruksilta mitään.Kaupoissa on kyllä niin ihania vaatteita tytöille että aivan "hullaannun"kun pääsen sinne ostoksille =)

Ens viikolla olis tarkotus hankkia saappaat, kurahousut+rukkaset, välikausihaalari ja ehkä myös sadetakki =) Meillä kans eka lapsi (tyttö) niin melkein kaikki joutuu ostaan mut seuraavat saa sit esikoiselta jääneitä! Kesävaatteita tilasin hooämmältä, ne on niin sulosia et järki menee! :heart: Sandaalit jos vielä kesäks ostais, onko vinkkejä merkistä??Mitä muuta pitäs ottaa huomioon sandaaleita ostaessa?? :attn:

Uuden ulkoilupuvun ostin(pun.&tumm.sin sama menee syksylläki vielä),kurahousut ja -kintaat,kumisaappaat ja lenkkarit jo kesäksi.
Nuo muut tilasin anttilan postimyyn. paitsi en ulkoilupukua,se pn prismasta(girafin ja hyvä mielestäni).
Jotain pitänee vielä,vähä keväämmällä tietenki ostaa.

Enpä mitään meidän taaperolle, kaapeista kaivelen ja kokeilen mitä mahtuisi. Pakkaan pieniä pois ja kokeilen mitä isompia voisi käyttää. Isommille on jotain joutunut tai joutuu vielä ostelemaan.

Yhteistyössä